Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان روز یکشنبه در این توییت به زبان فرانسوی نوشت: تروریست ها یک دانشمند بزرگ ایرانی را به قتل رساندند. این بزدلی که در آن نشانه هایی جدی از نقش اسرائیل وجود دارد، بیانگر جنگ طلبی عاملان این اقدام از سر استیصال است. ایران جامعه جهانی منجمله اتحادیه اروپا را به دست برداشتن از استانداردهای دوگانه و محکومیت این ترور دولتی فرا می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین اخبار و نتایج انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات آمریکا اخبار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۴ساعت از پایان رای‌گیری اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۳۵ساعت از پایان رای‌گیری

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپا فرانسه قتل وزیر خارجه اسرائیل تروریست محمدجواد ظریف سهام عدالت انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه 2 بر 2 رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از 13 سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال 92 با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ 29 مرداد ماه 1389 برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه 3 بر 0 به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره 10 را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

ویدئو: 214933

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روزها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • محمد جواد ظریف: زمان پایان‌دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • ظریف : زمان پایان دادن به جنایات اسرائیل فرا رسیده است
  • دموکراسی هند در یک قدمی خط پایان
  • مهاجم اسبق پرسپولیس با گل خبر پدر شدن داد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!