Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا نوری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کیمیا مغانلو عضو ۱۱ ساله مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم تنها کودک زنجانی است که زیر نظر مربی راهنما، نسرین والی مدال طلا بخش ملی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان "دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» "را به دست آورد.

وی اضافه کرد: در این بخش همچنین آیدین شمایی هشت ساله عضو مرکز فرهنگی هنری کانون شماره سه زیر نظر مربی راهنما سیده معصومه حیدری، هیما والی ۱۱ ساله عضو مرکز علمی فرهنگی علوم و نجوم زیر نظر مربی راهنما نسرین والی و زینب حبیبی ۱۳ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری سهرورد و زیر نظر مربی راهنما مهناز عبداللهی نیز مدال نقره این رویداد هنری بین‌المللی را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: باران قادری دیگر عضو کانون زنجان است موفق شد مدال برنز مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان "دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی"را از آن خود کند و دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی نیز به آریا بابایی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری خرمدره رسید.

وی اظهار داشت: این ۶ کودک و نوجوان زنجانی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که زیر نظر مربیان مجرب و ممتاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این رویداد هنری بین‌المللی شرکت کردند و موفق به افتخار آفرینی شدند.

نوری افزود: بیش از ۹ هزار اثر از ایران و پنج قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان "دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی" ارائه شد که از این تعداد یک‌هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

به گفته این مسؤول، از یک هزار و ۷۰۰ اثر، ۳۵۰ اثر در بخش ملی و بین‌المللی برگزیده شد که ۱۰۰ اثر مربوط به بخش بین‌الملل و ۲۵۰ اثر مربوط به بخش ملی است.

گفتنی است در این مسابقه بین المللی ۱۰۰ اثر مدال طلا و ۷۰ اثر مدال نقره و برنز و تعداد زیادی دیپلم افتخار به برگزیدگان در ۲ بخش ملی و بین‌المللی اهدا شد همچنین به ۲۰ نفر از برگزیدگان مدال طلا که آراء بیش‌تری دریافت کردند، دوچرخه هدیه داده شد.

این مسابقه بین المللی به میزبانی مشهد آبان امسال برگزار شد.

برچسب‌ها مشهد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان زنجان نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان زنجان نقاشی مشهد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان زنجان نقاشی اخبار کنکور مسابقه بین المللی کانون پرورش فکری بخش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب توسط معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین ۱۴۰۳ به مراکز فرهنگی هنری این نهاد در ۳۱ استان کشور ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (۶ قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام رضا) و همراه با معصومین (۱۰ قصه از امام سجاد) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدا… انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد ۱ تا ۵ و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

سال ۱۴۰۲ نیز کانون بیش از ۳ میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال دارد.

کد خبر 6078983 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد
  • برگزاری سلسله نشست‌های هفتگی خانواده در کانون پرورش فکری کرمانشاه
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد