Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،  شاپور محمدزاده، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سه میلیون دانش آموز در کشور به شبکه شاد دسترسی ندارندو برای آموزش از درسنامه و برنامه‌های اموزشی تلویزیون استفاده می‌کنند.

محمدزاده در مراسم معارفه مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بهره گیری حداکثری از فضای مجازی و آموزش تلویزیونی در دوران کرونا را از اهداف آموزش و پرورش عنوان کردو افزود:اخیرا نیز امکان آموزش رادیویی در استان قم فراهم شده است و باید از این ظرفیت نیز به طور مناسب بهره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با انتقاد از پایین بودن سطح توسعه یافتگی در هرمزگان گفت: نگاه به نیروی انسانی به عنوان محرک اصلی توسعه یافتگی باید در صدر توجه مدیران باشد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمد وحیدی با اشاره به حضور مسئولان وزارت آموزش و پرورش در نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز با موضوع بررسی راهکار‌های اجرایی کیفیت بخشی آموزشی، مهارت آموزی دانش آموزان و جذب افراد بازمانده از تحصیل برگزار شد که برابر آمار ارائه شده علت‌ها و چرایی تحصیل نکردن ۱۶۰ هزار کودک مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ۱۳ هزار دانش آموز امسال به کلاس‌های درس بازگشتند.

وی اضافه کرد: در زمینه بازماندگان از تحصیل نیز گزارش‌های قابل توجهی به کمیسیون ارائه شد که برابر آمار ارائه شده در دوره ابتدایی یعنی افراد ۶ تا ۱۱ سال ۱۶۰ هزار نفر بازمانده از تحصیل داریم که به دلایل مختلف در کلاس درس حضور ندارند.

وحیدی با اعلام این خبر که ۱۳ هزار کودک از این آمار امسال به کلاس‌های درس بازگشتند، ادامه داد: بخشی از آمار، نیز مهاجران خارج از کشور بودند که از کشور خارج شدند ولی در این آمار هستند، برخی دیگر نیز به لحاظ جسمی یا ذهنی توانایی حضور در کلاس‌های درس عادی را ندارند و گروهی دیگر نیز شناسایی نشده هستند. تعداد اندکی هم در این آمار فوت شدگان هستند که شناسنامه آن‌ها ابطال نشده و ثبت احوال موظف به صدور گواهی فوت برای این افراد است تا این آمار به درستی پالایش شود.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر اینکه آمار کودکان بازمانده از تحصیل برای ما بسیار مهم است، گفت: به همین دلیل پالایش دقیق ۴۵ هزار نفر از این جمعیت آغاز شده که گزارش آن را در کمیسیون آموزش دریافت خواهیمکرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان دشتی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند