Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اطلاع ­رسانی دولت گزارش اقدامات رسانه‌­ای و تبلیغی وزارت ورزش و جوانان در هفته دولت 1399 را منتشر و در اختیار دستگاه­ های ذی­ربط قرار داد.

این گزارش شامل 10 محور است که اداره ­کل روابط­ عمومی و اطلاع ­رسانی وزارت ورزش و جوانان از بین 32 دستگاه، در 5 محور جزو دستگاه ­های برتر و پیشتاز بود که در 2 محور دستگاه برتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش در محور ارتباطات اجتماعی نیز که برنامه­ ها به 2 صورت مجازی و حضوری در استان­ های مختلف کشور برگزار شد، وزارت ورزش و جوانان از دستگاه ­های پیشتاز بود و رتبه دوم را کسب کرد.

اداره ­کل روابط عمومی و اطلاع­ رسانی وزارت ورزش و جوانان در محورهای افتتاح ­های اجتماعی و بسترسازی حضور کارشناسان غیر دولتی در رسانه ­ها به عنوان دستگاه برتر معرفی شد. همچنین در بخش­های مرتبط با حضور مسئولین ارشد وزارتخانه در برنامه ­های رادیویی، تلویزیونی و دیدار با رسانه ­ها جزو دستگاه­های پیشتاز است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای اطلاع رسانی دولت وزارت ورزش وزارت ورزش شورای اطلاع رسانی دولت عملکرد رسانه ای دستگاه های برتر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد

میثم پاریزی در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان که با حضور معاونین و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، ذی حسابی و نماینده دیوان محاسبات استان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ابتدا حمله موشکی سپاه علیه رژیم صهیونیستی را خدمت ملت بزرگ ایران و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مخصوصاً عزیزانمان در سپاه پاسداران تبریک گفت.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به برگزاری بیش از هزار و ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی ایام الله دهه فجر در سطح استان اشاره کرد و افزود: کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان با برگزاری این تعداد برنامه، طی سال ۱۴۰۲ رتبه برتر را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.

پاریزی به سالی که گذشت اشاره کرد و بیان داشت: از مهم ترین اتفاقاتی که طی سال ۱۴۰۲ در حوزه ورزش کرمان رقم خورد، بحث رقابت‌های آسیایی و پارا آسیایی بود که در هانگژو برگزار شد.

وی با اعلام افتخار آفرینی که فرزندان دیار کریمان، دیار شهید سلیمانی در این رقابت‌ها رقم زدند، افزود: ۱۰ درصد مدال‌های کل کاروان جمهوری اسلامی ایران را بچه‌های کرمان کسب کردند که ۱۶ درصد مدال‌های طلا منتج به جایگاه دوم جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های پاراآسیایی شد و این برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور رخ می داد که مهم‌ترین و سرآمد اتفاقات ورزشی سال ۱۴۰۲ بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به سال پیش رو نیز گریزی زد و گفت: سال ۱۴۰۳ را هم شروع کردیم که مهم‌ترین رویداد امسال، بحث المپیک و پار المپیک است.

پاریزی افزود: تعدادی از ورزشکاران ایرانی امروز سهمیه‌شان را برای حضور در این رقابت ها فیکس کرده اند که ورزشکاران کرمانی هم جز اینها هستند و امیدواریم اردو‌هایی که منتج به حضور در رقابت‌ها می‌شود، بتواند فضا و این افتخار آفرینی را برای استان و هم برای کشورمان تکرار کند.

 وی به بیان گزارشی در خصوص افتخارآفرینی های کسب شده طی امسال پرداخت و گفت: در شروع سال قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان در لیگ برتر والیبال مردان کشور را داشتیم که این درخشش را به جامعه بزرگ ورزش استان و مجموعه مدیران فولاد و کادر فنی و همه عواملی که این اتفاق بزرگ را رقم زدند تبریک می‌گویم.

پاریزی بیان داشت: همچنین قهرمانی فوتبال بانوان تیم خاتون بم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که دهمین سال قهرمانی‌شان بود نیز افتخار بزرگی برای ورزش کرمان خصوصاً بانوان به شمار می رود. 

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: در استان کرمان و هیچ کدام از استان‌های کشور قطعاً ورزش با پول دولت مدیریت و اداره نمی‌شود و معمولاً اعتباراتی که به استان‌ها و فدراسیون‌ها داده می‌شود نوسان دارد.

پاریزی تصریح کرد: خانواده ورزش خانواده بزرگیست و ظرفیت‌هایش ظرفیت‌های زیادی است و دولت اگر بتواند کمکی به مجموعه ورزش داشته باشد، شأنی برای خودش قائل شده است و اِلّا ورزشکار کار خودش را انجام می‌دهد و قطعاً هیچ وقت فعالیت‌های ورزشی با نوسانات مالی و پرداخت‌های دولتی کمرنگ نبوده و نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • کمیته‌های شورای اطلاع رسانی استان بوشهر پویا و فعال‌تر شوند
  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها است
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • کمیته ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۲ حائز رتبه برتر شد
  • آماده‌باش دستگاه‌ها در پی صدور هشدار نارنجی هواشناسی در استان یزد
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!