Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان راهی اکران آنلاین شد، این فیلم به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده است و باید دید در این عرصه به چه میزان فروش خواهد رسید.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان راهی اکران آنلاین شد، این فیلم به تازگی راهی شبکه نمایش خانگی شده است و باید دید در این عرصه به چه میزان فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در ادامه ناکامی خود سینما‌های هالیوود و جهان طی یک ماه تنها بیست میلیون دلار فروخت تا در مجموع با فروشی معادل ۳۴۷ میلیون دلار هم اکنون در رتبه سوم باکس آفیس جهانی ۲۰۲۰ قرار گیرد.

اما نکته آنجاست که «تنت» شهریور ماه از مرز ۳۰۰ میلیون دلار فروش عبور کرده بود و نزدیک به یک ماه است که تنها ۲۰ میلیون دلار فروش داشته است.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

«انگاشته» کریستوفر نولان در آخر هفته‌ای که دیشب به پایان رسید در بازار بین‌المللی به نمایش درآمد و با وجود ادامه پاندمی کرونا توانست فروش غافلگیرکننده ۵۳ میلیون دلاری داشته باشد.

این فیلم علمی تخیلی که به عنوان پروژه‌ای دیده می‌شود که سینماها را دوباره راه می‌اندازد، قوی‌ترین آغاز خود را در بریتانیا با ۷.۱ میلیون دلار فروش داشت. «انگاشته» در آخر هفته در ۴۱ بازار بین‌المللی پخش شد که از جمله آن‌ها می‌توان از فرانسه ۶.۷ میلیون دلار، کره ۵.۱ میلیون دلار و آلمان ۴.۲ میلیون دلار نام برد.

«کریستوفر نولان» کارگردان برجسته سینمای جهان که آثاری همچون سه گانه بتمن، تلقین و میان ستاره ای را در کارنامه دارد، از جمله فیلمسازانی است که خواهان بازگشایی هر چه سریعتر سینماها در هالیوود بود.

در خلاصه داستان فیلم «انگاشته» یا همان «تنت» آمده است: دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت پتینسون، کلیمانس پوزی، جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هالییوود سینمای هالیوود

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمای هالیوود کریستوفر نولان میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران به رکوردشکنی فیلم «مست عشق» در پیش فروش روز اول اکران اشاره و اعلام کرد که این فیلم توانسته گوی رقابت را از فیلم‌های دیگر ژانرها برباید.

به گزارش ایسنا، محمدرضا صابری دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران ایران با ابزار خرسندی از موفقیت فیلم «مست عشق» در جلب نظر مخاطبان سینما بیان کرد: فیلم «مست عشق» ساخته حسن فتحی که از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته است در پیش‌فروش بلیت‌هایش توانست رکوردزنی کند که این اتفاق برای سینمای ایران اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه این فیلم اثر حسن فتحی فیلمساز مطرح کشورمان است و به عنوان اثری بین‌المللی (محصول مشترک ایران و ترکیه) نیز درنظر گرفته می‌شود، اقبال مخاطبان به آن نشان می‌دهد که مردم از فیلم‌ها با ژانرهای مختلف استقبال می‌کنند و «مست عشق» که روایتی تاریخی را در پیش‌زمینه ملودرام دنبال می‌کند توانسته است در فروش نیز بسیار موفق ظاهر شود و حتی فیلم‌هایی در ژانر کمدی را پشت سر بگذارد.

صابری ابزار امیدواری کرد این استقبال ادامه یابد و در طول اکران نیز مخاطبان به تماشای «مست عشق» بنشینند.

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران در پایان عنوان کرد: این موفقیت را به همه دست‌اندرکاران ساخت و اکران فیلم «مست عشق» تبریک گفته و خوشحالم که این فیلم ارزشمند سرانجام در سینماهای کشور به نمایش در آمد.

شهاب حسینی در نقش (شمس تبریزی)، پارسا پیروزفر در نقش (مولانا)، حسام منظور در نقش حسام الدین چلبی (همنشین و شاگرد مولانا)، هانده ارچل در نقش (کیمیاخاتون)، بنسو سورال در نقش (مریم)، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (فرزند بزرگ مولانا)، هالیت ارگنچ (پدر مولانا) و بوران کوزوم در نقش علاءالدین (پسر مولانا) در «مست عشق» بازی کرده اند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • به راحتی وب گردی، گل را آنلاین خرید کنید
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت