Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای نظارت بر روند خدمات رسانی به شهروندان و تردد آنها از معابر در مناطق مختلف شهر یاسوج حضور یافت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» عصر امروز ( 9 آذر ماه) در این بازدید ضمن اشاره به بارندگی‌های اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران، مجموعه  شهرداری‌های 18 گانه، راهداری، هلال احمر و اورژانس  در سراسر استان پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی از شهرهای استان میزان بارندگی بالاتر بوده است، اظهار کرد: با همکاری مجموعه شهرداری تاکنون وضعیت شهر یاسوج مطلوب است و دو اکیپ و تعداد 120 نفر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

 

وی از آماده باش 200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین برای مقابله با سیل در استان خبر داد و تصریح کرد: اولویت امداد رسانی با مناطق روستایی است.


کلانتری خاطرنشان کرد: نسبت به بازندگی‌های سال گذشته شاهد بهبود زیرساخت‌ها در مناطق آسیب پذیر هستیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه با هدف ارتقای زیرساخت‌ها از مناطق دچار مشکل حمایت خواهد شد، گفت: در کنار مسیرهای اصلی و ترانزیت، باید روستاها مورد توجه قرار گرفته و به محض فراهم شدن شرایط نسبت به بازگشایی مسیر اقدام شود.

 

وی به مردم استان توصیه کرد که تا جایی که امکان دارد از حاشیه رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

 

کلانتری با اشاره به ریزش کوه و گل و لای در محور یاسوج به شیراز (گردنه مله شوره)، بیان کرد: گروه‌های ویژه راهدای و دستگاه‌های امدادی به سرعت برای پاکسازی و بازگشایی مسیر به منطقه اعزام شدند.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از کارهای انجام شده در برخی معابر همچون بلوار شهید اورنگ و محله بختیاری‌ها که سال‌های گذشته موجب نارضایتی مردم شده بود، قدردانی کرد.
 

وی همچنین در این بازدید ضمن بررسی وضعیت ماشین آلات واحد نقلیه شهرداری با کارکنان این حوزه نیز دیدار و گفت و گو کرد.

   

          پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار کهگیلویه و بویراحمد یاسوج باران خدمات رسانی بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی در ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه با حضور میدانی در جاده ترانزیتی چابهار_نیکشهر، از نزدیک پیگیر حل مشکلات آبگرفتگی و ریزش کوه در این مسیر شد.

استاندار سیستان و بلوچستان که در این بازدید «منصور بیجار» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری وی را همراهی کرد، در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر به صورت کامل پاکسازی شود.

وی که از بامداد امروز در مناطق سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری، باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران برای عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.

شایان ذکر است، بارش شدید باران که از روز سه شنبه در استان آغاز شده، موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

کد خبر 6080558

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم