Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم چلسی و تاتنهام در یک بازی کم موقعیت به تساوی بدون گل دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان تاتنهام بود که این مسابقه لحظاتی پیش با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

در حالی که چلسی کار را بهتر آغاز کرده بود و توپ و میدان را در اختیار داشت، این تاتنهام بود که در دقیقه 7 اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد اما ضد حمله بازیکنان این تیم نتیجه نداد و ضربه خطرناک استیون برخواین با فاصله ای کم از بالای دروازه عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 11 چلسی توانست توسط ستاره آلمانی خود یعنی تیمو ورنر به گل اول دست پیدا کند اما کمک داور به درستی تشخیص داد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بنابراین گل مردود اعلام شد.

 

در ادامه نیمه اول و برخلاف انتظار کار بسیار آرام دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت خوبی روی دروازه یکدیگر ترتیب دهند؛ موضوعی که باعث شد مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی بدون گل به پایان برسد.

 

در نیمه دوم نیز چلسی کار را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان لحظات ابتدایی به گل دست پیدا کند اما ارسال خوب ریس جیمز به دهانه دروازه از مقابل سر تامی آبراهام عبور کرد تا کار همچنان با تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 64 باز هم تامی آبراهام می‌توانست دروازه تاتنهام را باز کند اما این ستاره انگلیسی نتوانست در دهانه دروازه ضربه خوبی را به توپ وارد کند.

 

دقیقه 67 بن چیلول با یک ارسال خوب به روی دروازه حکیم زیاش را صاحب توپ کرد اما ضربه بی‌دقت این بازیکن با فاصله بسیار زیاد از بالای دروازه عبور کرد.

 

در دقیقه 81 شوت فوق العاده میسون مونت با واکنش استثنایی دروازه بان فرانسوی تاتنهام یعنی هوگو لوریس مواجه شد تا قفل دروازه ها همچنان بسته مانده باشد.

 

در ادامه نیز دو تیم در ادامه دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند تا دربی حساس لندن در یک مسابقه کم موقعیت با تساوی بدون گل تمام شود.

 

با تقسیم امتیازات در بازی امروز تاتنهام 21 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول راهی صدر جدول شد و چلسی با 19 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت.

چلسی تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی تاتنهام تساوی بدون گل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان دوازدهمین گل فصل خود را از روی نقطه پنالتی در دربی اصفهان به ثمر رساند و مانند بازی رفت توانست مقابل این تیم گلزنی کند.

شهریار با نفوذ سریع به داخل محوطه جریمه در موقعیت گلزنی قرار گرفت و مهرداد رضایی این بازیکن را سرنگنون کرد و ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام شد، او پشت توپ قرار گرفت و گوشه سمت چپ دروازه را مورد هدف قرار داد و دروازه این تیم باز شد.

ویدئو: 330235

مغانلو در این مسابقه تلاش‌های زیادی برای گلزنی انجام داد و در نهایت از روی نقطه پنالتی در دقیقه 69 برای این تیم گلزنی کرد و تیم خود را به برتری رساند.

دیگر خبرها

  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتسال جام ملت‌های تایلند
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴