Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از یکصد کشاورز و ماهیگیر روز شنبه، ۸ آذر (۲۸ نوامبر) در روستای «خوشوبه» در نزدیکی شهر «مایدوگوری» واقع در شمال شرق نیجریه قتل‌عام شدند. متهم اصلی این جنایت گروه اسلام‌گرای افراطی بوکو حرام است.

به گزارش ایسنا، به نقل از یورونیوز، ادوارد کالون، هماهنگ کننده بشردوستانه سازمان ملل متحد در نیجریه، یک روز پس از این کشتار، شمار قربانیان را حداقل ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت که شمار زیادی نیز در حمله شبه نظامیان زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فرانسه این قتل‌عام همزمان با برگزاری نخستین انتخابات محلی در ایالت «بورنو» اتفاق افتاد؛ ایالتی که گروه بوکو حرام در سال ۲۰۰۹ میلادی در آن شورش مسلحانه خود علیه دولت مرکزی را آغاز کرد.

مقام‌های محلی پیش‌تر در شامگاه شنبه اعلام کرده بودند دست‌کم ۴۳ نفر در جریان حمله به خانه و کاشانه کشاورزان کشته و ۶ نفر دیگر به شدت زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مهاجمان سر حدود ۳۰ نفر از قربانیان را بریده‌اند.

باباکو کولو، فرمانده یک گروه شبه‌نظامی دفاع محلی می‌گوید جای هیچ شک و تردیدی نیست که جنگجویان بوکو حرام مسئول این جنایت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نیجریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس

سرمربی بلوگرانا در جریان مسابقه و حتی بعد از اتمام آن، شدیداً به قضاوت داور معترض بود.

طرفداری | ژاوی در جریان دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن برای لحظاتی شدیداً از کوره در رفت.

دبدار شب گذشته تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پاری سن ژرمن پس از اخراج رونالد آرائوخو و 10 نفره شدن بارسا، کاملا بازی را در دست گرفت و در نهایت با کسب یک برد شیرین و فراموش‌ناشدنی در کاتالونیا، جواز صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

یکی از اتفاقات مهم تقابل دو تیم، اخراج ژاوی در دقیقه 59 به دلیل اعتراض شدید به تصمیم استوان کواچ، داور مسابقه بود. حال لب‌خوانی شبکه تلویزیونی مووی استار از صحبت‌های ژاوی نشان می‌دهد که سرمربی بارسلونا در جریان این اتفاق، علاوه بر لگد زدن به دوربین کنار زمین، کواچ را با کلماتی توهین‌آمیز مورد خطاب قرار داد:

با من در نیوفت. لعنت به مادرت حرام‌زاده. بفرما اخراجم کن!

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • توهین شدید ژاوی به داور بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ بفرما اخراجم کن حرام‌زاده! / عکس
  • ببینید | شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه
  • شهادت ۱۳ فلسطینی در دور جدید بمباران غزه/ وضعیت بغرنج کودکان+فیلم
  • چرا برخی نعمت‌ها بر بنی‌اسرائیل حرام شد؟
  • فوران خشم هواداران بارسلونا؛ از «دمبله حرام‌زاده» تا «وینیسیوس بمیر» + ویدیو
  • فیلم | سیل در فرودگاه دبی پرواز ها را لغو کرد
  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • اثبات استفاده اسرائیل از هوش مصنوعی برای کشتار غیرنظامیان
  • رانش‌زمین در اندونزی قربانی گرفت