Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تحقیق و توسعه جنسیت: آقا، خانم دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشته صنایع غذایی 5 سال سابقه کار در زمینه نوشیدنی چای یا قهوه آشنا با فرآیند طراحی محصول (PD) محل خدمت: کارخانه (شهرک صنعتی شمس آباد)/ دفتر مرکزی میرداماد شرکت دارای تسهیلات سرویس ایاب ذهاب در مناطق اسلامشهر، رباط کریم، حسن آباد فشافویه، شهر ری به سمت کارخانه و بالعکس می باشد کارشناس صنایع جنسیت: آقا، خانم دارای مدارک کارشناسی در رشته مهندسی صنایع مسلط به کارسنجی و زمان سنجی، جا نمایی و بالانس خطوط تولیدی مسلط به نرم افزار تخصصی اکسل آشنا به مفاهیم برنامه ریزی و کنترل موجودی محل خدمت: کارخانه (شهرک صنعتی شمس آباد) شرکت دارای تسهیلات سرویس ایاب ذهاب در مناطق اسلامشهر، رباط کریم، حسن آباد فشافویه، شهر ری به سمت کارخانه و بالعکس می باشد از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با مشخصات کامل و ذکر عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: resume.hr@beheshtghandil.com

 

پربیننده ترین استخدام در آموزش و پرورش متوقف شد؟! معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران در یک قدمی استخدام روش‌های مختلف استخدام در آموزش و پرورش نحوه جذب منابع انسانی در وزارت آموزش و پرورش چه خبر از آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت سهام عدالت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر بازیار صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه توسعه رشته‌های هنرستانی با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام آموزش و پرورش توسط استاندار گفت: رئیس شورای آموزش و پرورش استان با این اقدام دقیق و حساب شده زمینه و مسیر قانونی استفاده حداکثری از ظرفیت همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی را فراهم کرده است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های ویژه حوزه انرژی از دستگاه تعلیم و تربیت استان در سنوات گذشته گفت: در راستای اجرایی سازی بند ۶ مصوبات هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های اجرایی در جهت توسعه رشته‌ها و آموزش‌های هنرستانی و فنی و حرفه ای مقرر شد کارگروه اجرایی سازی این مصوبات گام‌های عملی خود را در جلسه آتی شورای آموزش و پرورش گزارش کند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن اشاره به لزوم توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر برای تربیت نیروی ماهر و تکنسین برای حرفه‌ها و مشاغل در استان تاکید کرد: برای ورود بخش خصوصی و غیردولتی در زمینه تسهیل فرآیند آموزش‌های فنی و مهارتی برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

کد خبر 6086141

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • هزینه ۳ میلیونی مرحله مصاحبه برای استخدام آموزگار!
  • هزینه مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزگار ۳ میلیون تومان است؟
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
  • آغاز گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار از ۵ اردیبهشت
  • اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد
  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • ۷ هزار مدرسه توسط دولت سیزدهم احداث شده است