Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی مراسمی یکی از معابر شهر رودبار قصران به نام شهید «فخری زاده» نامگذاری شد.

خبرگزاری میزان- صبح امروز ۹ آذرماه مراسم نامگذاری میدان امام حسین (ع) شهر فشم با حضور رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون، صفت‌الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر و خادمان حرم امامزاده صالح (ع) و... برگزار شد.

رضا ریاحی شهردار اوشان، فشم و میگون درباره جزئیات تغییر نام میدان فشم اظهار کرد: کمیته نامگذاری معابر و اماکن شهر رودبار قصران بعد از گذشت ۲ سال برگزار شد و دومین جلسه این کمیته را ۲هفته پیش برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اوشان، فشم و میگون با بیان اینکه در حال نامگذاری‌های مناسبی برای معابر و اماکن فاقدنام شهر هستیم افزود: قرار است کوچه‌ها، پل‌های عابر پیاده و پل‌های رودخانه‌هایی که فاقد نام هستند نامگذاری شوند.

وی گفت: در اولین جلسه‌ای که هفته آینده برگزار می‌شود، نام گذاری وسیعی را در سطح شهر خواهیم داشت.

ریاحی بیان کرد: برخی از نام‌گذاری‌های اخیر، روی یک چهارچوب و اصول نبوده و قرار است این موضوع را اصلاح کنیم.

شهردار اوشان، فشم و میگون افزود: ما بلوار امام خمینی را از زردبند تا میدان امام علی (ع) داریم و قطعه دوم آن از میدان امام علی (ع) شروع می‌شود و تا میدان امام حسین (ع) که امروز افتتاح شد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: نام‌گذاری خیابانی در کنار وزارت دفاع به نام شهید فخری‌زاده

وی ادامه داد: در روز‌های آینده، در این کمیته مطرح خواهیم کرد که یکی از اماکن و یا معابر را به نام شهید فخری زاده نام گذاری کنیم.

ریاحی با بیان اینکه در جلسات بعدی کمیته، این نامگذاری انجام می‌شود افزود: نام‌گذاری‌ها باید کوتاه و اصولی باشند، همچنین در این کمیته مطرح می‌کنیم که این نام گذاری‌ها به صورت فنی انجام شود.

در ادامه مراسم صفت الله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون افزود: در چند روز اخیر پیگیری‌هایی داشتیم و پرچم روی قبه مبارک امام حسین (ع) از عراق به ایران منتقل شد و امروز همه دوستان حاضر در این میدان، متبرک به پرچم امام حسین (ع) شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید فخری زاده شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید فخری زاده شورای شهر شهید فخری زاده شهردار اوشان نام شهید فشم و میگون میدان امام نام گذاری امام حسین گذاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز با حضور همرزمان شهید و مردم شهیدپرور مشهد تشییع و به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، پیکر مطهر جانباز 70 درصد شهید ابوالفضل لطیف‌زاده امروز از خیابان امام رضا(ع) و بنای مهدیه مشهد تا حرم مطهر رضوی با حضور جمعی از جانبازان، همرزمان شهید و خانواده معظم شهدا تشییع شد.

پیش از مراسم تشییع جانبازان آسایشگاه مجتمع امام خمینی (ره) با پیکر این شهید وداع کردند و سپس پیکر پاک شهید در مسیر خیابان امام رضا(ع) تا حرم رضوی تشییع شد و پس از اقامه نماز پیکر مطهر شهید لطیف زاده در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد خاکسپاری شد.

ضمن اینکه در جریان این مراسم شماری از تشییع‌کنندگان نوشته‌هایی با مضمون حمایت از جبهه مقاومت فلسطین و مبارزه با رژیم صهونیستی در دست داشتند.

به گزارش تسنیم، جانباز سرافراز 70 درصد دوران دفاع مقدس ابوالفضل لطیف‌زاده در سن 60 سالگی و پس از تحمل سال‌ها عوارض ناشی از مجروحیت، ششم فروردین‌ماه مصادف با چهادرهم ماه مبارک رمضان، دعوت حق را لبیک گفت.

ابوالفضل‌ لطیف‌زاده در هشتم فروردین‌ماه 1343 در شهر دامغان چشم به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار به جبهه‌های جنگ شتافت و در 29 تیرماه سال 1361 در پاسگاه زید عراق از ناحیه ستون فقرات مجروح و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد و پس از 42 سال تحمل رنج و درد ناشی از جراحات جنگ در ششم فروردین‌ماه 1403 به درجه رفیع شهادت رسید و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۸۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر یزد
  • دستبند قانون بر دستان اراذل و اوباش سابقه دار
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • ◄ بده و بستان عجیب بین دو کامیون ساز بزرگ و باسابقه ایران!
  • نصب المان‌های ویژه در شلوغ‌ترین میدان شهر یاسوج
  • کشف اشیای عتیقه در رودبار
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • نامگذاری بیش از ۳۲ هزار نفر بنام کریم اهل بیت (ع) در خراسان جنوبی