Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله بیات زنجانی در پیام این مرجع تقلید آمده است: ترور مدیر عالی‌رتبه و اندیشمند صنعت دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده بار دیگر چهرۀ کریه و خشن تروریسم، به طور عام، و دشمنان این مرز و بوم، به طور خاص، را ظاهر ساخت.
پیام ادامه یافته است: ترور انسان‌ها به هر شکل و شمایلی و با هر هدفی جنایت علیه بشریت، عقلانیت، قانون و منطق است و حمله به حرمت و ارزشی است که هر انسانی از آن جهت که انسان است واجد آن است؛ این امر مورد تاکید عقل و ادیان آسمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام حاکیست: خداوند منان را بخوانیم که بشریت را از شرّ این اشرار در پناه خودش محفوظ دارد.
در این پیام آمده است: اینجانب این ضایعه را به خانواده محترم آن شهید و خانواده‌های داغدار همراهان ایشان و نیز به جامعه علمی صنعت دفاعی کشور تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان از خدای منان صبر و اجر مسألت دارم.

تروریستهای بیگانه عصر جمعه- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید دکتر محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل ایشان مورد حمله واقع و بعد یک خودرو نیسان در ۱۵ متری وی منفجر شد. در اثر این تیراندازی‌ و انفجار، این دانشمند برجسته به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید./

برچسب‌ها قم آیت الله العظمی بیات‌ زنجانی محسن فخری‌زاده پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم آیت الله العظمی بیات زنجانی محسن فخری زاده قم آیت الله العظمی بیات زنجانی محسن فخری زاده اخبار کنکور فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • (ویدئو) لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل
  • پیام‌های راهبردی سرنگونی پهپادهای اسرائیلی به دست حزب‌الله
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب