Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان NetCredit با بررسی میانگین دستمزد ماهانه در سرتاسر دنیا و با استفاده از اطلاعات وب‌سایت Cable.co.uk در مورد قیمت جهانی پهنای باند، توانسته است قیمت اینترنت در کشورهای مختلف را محاسبه کند.

به گزارش برنا؛ اینترنت در همه جای دنیا گسترش پیدا کرده است و همه کشورها از این سرویس استفاده می‌کنند؛ اما سرعت و قیمت آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی کشورها اینترنت را با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دراختیار کاربران قرار می‌دهند. استفاده از اینترنت مقرون‌به‌صرفه دقیقا به مکانی بستگی دارد که در آن قرار دارید. اینترنت ارزان‌قیمت یک موضوع است؛ اما باید پهنای باند مقرون‌به‌صرفه داشت. درواقع اگر کسی درآمد مناسبی نداشته باشد، شاید اینترنت «ارزان‌قیمت» برای او مناسب نباشد.

به‌تازگی سازمان NetCredit که در شهر شیکاگو قرار دارد، با بررسی میانگین دستمزد ماهانه در سرتاسر دنیا و با استفاده از اطلاعاتی وب‌سایت Cable.co.uk که قیمت پهنای باند در دنیا را بررسی می‌کند، توانسته قیمت اینترنت در کشورهای مختلف را محاسبه کند.

حالا سؤال اینجا است که کدام کشور اینترنت بهتر و کدام کشور اینترنت بدتر ارائه می‌دهد؟

یمن گران‌ترین اینترنت را دراختیار دارد؛ هزینه استفاده از اینترنت در یمن نزدیک به ۲۴۶۶ دلار است. این مقدار ۲۷۹۲٫۵۶ درصد دستمزد ماهانه در این کشور با میانگین ۸۸٫۳۳ دلار می‌شود. موناکو مقرون‌به‌صرفه‌ترین پهنای باند را دراختیار مردم قرار می‌دهد؛ قیمت پهنای باند در موناکو ۳۴٫۴۹ دلار یا ۰٫۰۰۶۸ درصد دستمزد با میانگین ماهانه ۵۰۴۳ دلار است. دسترسی به اینترنت در ترکمنستان ماهانه ۳۰۴۷.۵۲ دلار هزینه دارد که ۱۰۴۳.۰۸ درصد دستمزد ماهانه را شامل می‌شود. استفاده از اینترنت در قزاقستان ماهانه ۲۲٫۱۵ دلار در ماه خاستکه ۴٫۱۷ درصد درآمد ماهانه را شامل می‌شود.هزینه استفاده از اینترنت در ایران ماهانه ۲۳٫۳۵ دلار اعلام شده است که ۶٫۶۱ درصد دستمزد را شامل می‌شود. استفاده از اینترنت در کشور امارات ماهانه ۴۰٫۹۴ دلار استکه ۱٫۳۱ درصد دستمزد را به خود اختصاص می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت استفاده از اینترنت دستمزد ماهانه مقرون به صرفه درصد دستمزد پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا سقوط کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت طلا در بازار جهانی با کاهش ۲.۵ درصدی، به زیر کانال ۲ هزار و ۳۴۰ دلار رفت.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی روند نزولی قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

بر همین اساس، قیمت اونس طلا افت ۶۰دلاری را تجربه کرد و در بازار جهانی ۲ هزار و ۳۳۰ دلار قیمت خورد.

کاهش قیمت طلا از اولین معاملات روز دوشنبه آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی یک هفته گذشته اونس طلا ۴۳ دلار کاهش داشته است. اما همچنان عملکرد یک ماهه بازار، افزایش ۱۷۷ دلاری طلا را نشان می‌دهد.

براساس گزارش بلومبرگ، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا به‌دنبال آرام شدن تنش‌های ژئوپولیتیکی در خاورمیانه و تعدیل شدن تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که می‌تواند دورنمای سیاست پولی این کشور را مشخص کند.

پیش بینی می‌شود شاخص هزینه‌کرد فردی در آمریکا ۲.۶ درصد در ماه گذشته میلادی افزایش یافته باشد، در حالی که در فوریه برابر با ۲.۵ درصد بود. بدین ترتیب احتمال به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته که می‌تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار دهد.

افزایش نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228116 برچسب‌ها طلا

دیگر خبرها

  • واردات قهوه 75درصد افزایش یافت / کدام کشورها صادرکننده عمده قهوه به ایران بوده اند؟
  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • برنت ۸۷ دلار و ۲۴ سنت شد
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • EV2؛ خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ کیا آماده رقابت با تسلا می‌شود
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟