Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی ضمن خشنودی از ترور دانشمند هسته‌ای ایران، از اتحادیه اروپا به دلیل محکوم کردن این اقدام انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک رسانه وابسته به ارتش این رژیم، از اتحادیه اروپا به دلیل محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم اسرائیل در گفت‌و‌گو با «رادیو ارتش» با محکوم کردن اتحادیه اروپا، مدعی شد که آنها  از امیال هسته‌ای و نقض توافق هسته‌ای ایران آگاه هستند.   الی کوهن با اشاره محکومیت ترور محسن فخری زاده در اتحادیه اروپا که آن را اقدام جنایی خواند، گفت: «شاهدیم که آنها دوباره در حال نادیده گرفتن یک موضوع هستند.»   وی در بخش دیگر با ادعای عدم اشاره «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دخالت تل آویو در ماجرای ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران گفت، حذف او  به منطقه و جهان کمک کرد.   روزنامه «یدیعوت آحارونوت» روز شنبه به اظهارات امروز بنیامین نتانیاهو بعد از این ترور اشاره کرد و نوشت که این اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌تواند اشاره تلویحی به دست داشتن این رژیم در ترور دکتر محسن فخری زاده باشد.   روزنامه آمریکایی «نیویورک‌ تایمز» نیز روز جمعه در گزارشی به نقل از مقام‌های اطلاعاتی نوشت که رژیم صهیونیستی پشت پرده ترور شهید فخری زاده بوده است. نماینده دائم ایران در سازمان ملل نیز با ارسال نامه ای به شورای امنیت تاکید کرده که شواهد جدی وجود دارد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول ترور دانشمند ایرانی است.   این اقدام تروریستی با واکنش‌های جهانی مواجه شد و کشورهای آلمان، ترکیه، قطر، آفریقای جنوبی ، ونزوئلا، و همچنین سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا آن را محکوم کردند.    انتهای پیام/ص

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پترا دی سوتر، معاون نخست‌وزیر بلژیک گفت که کشورش ابتکار عمل را برای بازنگری در توافقنامه‌ای که به رژیم صهیونیستی امتیازات تجاری در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد، در دست خواهد داشت.

دی سوتر، از طریق پستی در شبکه ایکس، اعلام کرد که بلژیک ابتکار بازنگری در توافقنامه ارتباط بین اتحادیه اروپا و اسرائیل را رهبری خواهد کرد و خواستار اعمال عوارض گمرکی بر محصولات شهرک‌های یهودی‌نشین شده است.

دو سوتر همچنین تایید کرد که کشورش حامی قطعنامه سازمان ملل در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل خواهد بود.

اسپانیا و ایرلند نیز خواستار بازنگری فوری در توافق تجاری شده‌اند که به اسرائیل امتیازات زیادی در بازار اتحادیه اروپا می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • اروپا بازنگری درتجارت با رژیم صهیونیستی را آغاز کرد
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست
  • برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست | به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند
  • بورل: برنامه هسته‌ای ایران موضوع نشست امروز نیست/ به اسراییل پافشاری می‌کنیم به رفح حمله نکند