Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عبدالطیف پدرام» رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته‌ای هسته‌ای و دفاعی ایران را تسلیت گفت.

وی با اشاره به ترور و شهادت « محسن فخری زاده » دانشمند هسته‌ای ایران ضمن محکوم کردن این جنایت، طی پیامی گفت: اطلاعات و آگهی‌های موجود درباره این رویداد، ردپای رژیم صهیونیستی را در ترور دانشمند و فیزیکدان حوزه تمدنی ما به اثبات می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر حزب کنگره افغانستان در پیام تسلیت و همدردی خود افزود: شهید محسن فخری زاده یکی از برجسته‌ترین دانشمندان و فیزیکدانان برجسته حوزه تمدنی ما بود. ترور مرموز او بی‌تردید نمایانگر دشمنی آشکار و پنهان دشمنان بزدل و تبهکار و عناصر خائین و وفادارشان در دشمنی با حوزه تمدنی ما را به اثبات می‌رساند.

پدرام در این پیام تاکید کرد: اطلاعات و آگهی‌های موجود در این زمینه رد پای رژیم صهیونیستی را به اثبات می‌رساند. این عمل جنایتکارانه را محکوم می‌نماییم.

رهبر حزب کنگره ملی افغانستان در این پیام ضمن ابراز تاثر عمیق خویش، این ضایعه بزرگ را به جمهوری اسلامی ایران، جامعه دانشگاهی و قاطبه ملت ایران تسلیت گفت و برای این شهید بزرگوار درجات عالی را خواستار شد.

به گزارش فارس، شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع بعدازظهر روز جمعه هفتم آذر ماه در حمله عناصر تروریست مسلح به خودرو حامل وی به شهادت رسید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دکتر محسن فخری زاده محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ترور شهید فخری زاده دکتر محسن فخری زاده محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق آرمان استقلال و عزتی بود که به برکت حضرت امام خمینی (ره) و خون ۲۳۰ هزار شهید مثل حاج قاسم‌ها، شهید زاهدی‌ها و شهدای مقاومت مثل ابومهدی المهندس، فاطمیون و زینبیون شکل گرفت.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق برای عزت و جلوگیری از ماشین کشتار جمعی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ‌های نیابتی با درایت، تدبیر و ژرف‌نگری حضرت آقا صورت گرفت.

نماینده مردم اهواز، کارون، حمیدیه و باوی در مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ۴۵ سال مورد ظلم قرار گرفته و ۱۷ هزار شهید ترور توسط منافقین که آمریکا و اسرائیل حامی‌اش بوده، داشته است همچنین شهدای هسته‌ای و دانشمندانی مثل شهید طهرانی مقدم و احمدی روشن را تقدیم انقلاب کردیم و امروز در قله اقتدار ایستاده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: با عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن مثل آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی از کشور‌های دیگر که در پدافند به صهیونیست‌ها کمک کردند را درهم شکستیم و جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۲۵۰ موشک بالستیک و پهپاد که با همت و توانمندی نیرو‌های داخلی، جوان و متخصص که در تحریم‌های ظالمانه با نگاه خودمحوری ساختند در یک جنگ الکترونیک آنها را از اقصی‌نقاط ایران به پرواز درآوردند و به آن اهدافی که می‌خواستند شلیک کردند.

یوسفی با بیان اینکه حجم تخریب مهم نیست بلکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران مهم است، تصریح کرد: پاسخ ایران به اسرائیل ذیل ماده ۵۱ منشور ملل متحد انجام شد، چون کنسولگری خاک آن کشور است و اسرائیل به آن تعدی کرد به همین دلیل قلم پای آن را شکستیم و هر کشور دیگری بخواهد نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشد پاسخ ایران کوبنده‌تر خواهد بود حالا چه غاصبان صهیونیست باشند و چه کشور‌های دیگری که بخواهند عملیات را از خاکشان انجام دهند.

وی تاکید کرد: دوران بزن و دررو تمام شده و معلوم شد هیمنه ارتش سوم، چهارم، پنجم و ششم جهان چیزی به جز بلوف نبوده است و امروز آزادگان جهان از عملیات وعده صادق خوشحال شدند، اما کسانی که خوی درندگی دارند بیش از ۳۴ هزار شهید فلسطینی در جنگ غزه و بیش از ۱۲۰ هزار شهید در هفتاد سال گذشته در فلسطین را نمی‌بینند.

عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مردم آزاده دنیا در سوئیس، انگلیس، آمریکا و در بسیاری در کشور‌های غربی تظاهرات چند ده هزار نفری در محکومیت کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در دفاع از زنان و کودکان غزه انجام دادند، اما دولتمردان غربی آنها را نمی‌بینند و بیدار نشدند و مثل شهرک‌نشینان مستاجر عاریه‌ای رژیم غاصب زمانی بیدار شدند که موشک‌ها و پهپاد‌های ایران در بالای سرشان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • خسروپناه: با‌ حمله اسرائیل پیروزی تمدنی برای ایران شکل گرفت
  • برگزاری نشست علمی وعده صادق؛ مواجهه تمدنی ایران و رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق هیمنه هالیوودی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • شهرداری‌ها توجه بیشتری به حوزه سرمایه گذاری کنند
  • سالن ورزشی شهید فخری‌زاده در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت