Web Analytics Made Easy - Statcounter

« دونالد ترامپ » رئیس جمهور آمریکا گفت که سران کشورهای مختلف با وی تماس می‌گیرند و می‌گویند انتخاباتی که در آمریکا انجام شد هرج‌ومرج‌ترین انتخاباتی بوده که در زندگی خود شاهد آن بوده‌اند.

وی که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، افزود: «آنها تلاش کردند که در نتایج انتخابات در کارولینای شمالی نیز تقلب کنند اما موفق نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ترامپ گفت: «در فیلادلفیا (در ایالت پنسیلوانیا) به صورت جنون آمیزی اقدام به تقلب کردند.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «این انتخابات متقلبانه است. آیا باور می‌کنید که افراد مٌرده درخواست دریافت برگه‌های رای کرده‌اند. ما درباره 5 یا 10 رای به اینصورت صحبت نمی‌کنیم. مُردگان زیادی در این انتخابات رای دادند.»

ترامپ افزود: «رسانه‌ها و شرکت‌های فناوری بزرگ نمی‌خواهند که درباره هانتر (پسر بایدن) و تقلب در این انتخابات صحبت کنند. ما آزادی رسانه نداریم بلکه دارای سرکوب آزادی رای‌ دادن از سوی رسانه‌ها در آمریکا هستیم.»

وی ادامه داد: «ما تلاش داریم که دلایل خود (درباره تقلب) را ارائه دهیم اما قضات مانع از آن می‌شوند که ما آنها را ارائه دهیم.»

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «بایدن 80 میلیون رای بدست نیاورده است. ما درک کرده بودیم که 68 میلیون رای برای پیروزی آسان در انتخابات بدست خواهیم آورد اما به 74 میلیون رای رسیدیم که همه آنها تا ساعت 10 شب سوم نوامبر (13 آبان) بدست آمده بود. معتقدم که پیروز انتخابات بودیم اما آنها بازی با آرای پستی را آغاز کردند.»

ترامپ گفت: «آنها با سوء استفاده از همه‌گیری کرونا اقدام به پر کردن صندوق‌های رای کردند. بایدن رای‌های بیشتری از اوباما یا هیلاری کلینتون بدست نیاورده است. آیا باور می‌کنید که باید در دستیابی به آرای آمریکایی‌های آفریقایی تبار در مقایسه با اوباما آرای بیشتری را بدست آورده است.»

وی افزود: «در بزرگترین عملیات تقلب در کشورمان، دستگاه‌های رای‌گیری اقدام به انتقال نتیجه آرای من به بایدن کرده‌اند.»

رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید مدعی شد در صورتی که نتیجه انتخابات به نفع وی تمام شود توافق بسیار سریعی با ایران حاصل خواهد و هشدار داد که بایدن میلیاردها دلار به تهران ارسال کرد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایران انتخابات آمريكا جو بایدن دونالد ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی