Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وزرای امور خارجه عراق و جمهوری آذربایجان در گفت وگوهای تلفنی با ظریف، ترور دانشمند هسته ای کشورمان را تسلیت گفتند.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، در ارتباط تلفنی امشب فواد حسین وزیر امور خارجه عراق با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه عراق اقدام تروریستی شهادت دکتر فخری زاده را محکوم کرد و مراتب تسلیت دولت متبوعش به دولت و مردم کشورمان را به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در تماس تلفنی امشب جیحون بایراموف وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری آذربایجان با ابراز همدردی و تسلیت در خصوص اقدام تروریستی اخیر که منجر به شهادت دانشمند هسته ای دفاعی کشورمان شهید دکتر فخری زاده شد، این اقدام غیر انسانی را محکوم کرد.
تروریست‌های مسلح عصر جمعه -هفتم آذر ماه- با کمین در مسیر خودروی حامل شهید فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، این دانشمند برجسته کشورمان را به شهادت رساندند.

برچسب ها: ترور دکتر فخری زاده

منبع: خرداد

کلیدواژه: ترور دکتر فخری زاده وزیر امور خارجه امور خارجه عراق دکتر فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • ارتباط مستمر با سفیر سوئیس برای تبادل پیام با آمریکا
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم