Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه مشترکی ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند فرزانه محسن فخری‌زاده اعلام کردند: دشمنان کوردل بدانند با شهادت این دانشمندان هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، در متن این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است: شکست‌های پی در پی کفار، معاندان و منافقان در عرصه‌های مختلف جهاد بالاخص مجاهدت‌های علمی نشان داده که وقتی از تلاش‌های خستگی ناپذیر سربازان ایران و اسلام در راه اعتلای وطن و دین سرخورده‌اند کینه خود را با ترور و به خاک و خون کشاندن فرزندان و یاوران انقلاب اسلامی آشکار می‌کنند که بار دیگر ضعف و زبونی خود را با ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده به رخ جهانیان کشانیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌تردید ترور دانشمندان ایرانی، نمادی آشکار از هیمنه پوشالی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در برابر پیشرفت‌های علمی، سیاسی، دفاعی است که آنان را به انتقام جویی از ملت مقاوم ایران اسلامی با این نوع از جنایت‌های کثیف وادار کرده است؛ دشمنان کوردل بدانند که با شهادت فخری زاده‌ها، هیچ خللی در اراده پولادین ملت بزرگ ایران در مسیر توسعه و پیشرفت ایجاد نخواهد شد و البته انتقامی سخت در انتظار آنان بوده و این وعده الهی است که »وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون».

در بخش دیگر این بیانیه تاکید شده است: ائمه جمعه استان آذربایجان‌غربی هم‌صدا با همه آحاد مردم شریف و بصیر ایران اسلامی ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه، شهادت مظلومانه مجاهد صنعت هسته‌ای دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و فقدان چنین عنصر انقلابی و خدوم را محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده معزز ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفته، با استعانت به حکم قرآن کریم که قصاص را عضو در برابر عضو و نفس در برابر نفس می‌داند از تمامی مراجع ذیصلاح کشوری و لشگری درخواست می‌شود که انتقامی شایسته را از این خون به ناحق ریخته به پیشگاه ملت ایران هدیه نمایند.

 

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید محسن فخری زاده صدور بیانیه حمله تروریستی فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، زاهد افتخاری زاده خبرنگاران را چراغ راه مردم برای رسیدن به قله‌های آگاهی و دانش دانست و رسالت آن هارا در تبیین مسیر و راه شهدا بهترین مقوله‌ی معرفتی بیان کرد .. افتخاری زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهدا را متعلق به همه آحاد مردم دانست و گفتند که همه سلیقه ها، افکار و مردم می‌توانند در مسیر بزرگداشت مقام شامخ شهدا بویژه این کنگره عظیم گام بردارند.  در ادامه جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاه‌ها و ایده‌های خود جهت پوشش دادن، تبلیغ، تبیین، زمان برگزاری کنگره و از آن مهمتر مستند سازی این امر مهم پرداختند.  

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه، راهبرد حیاتی برای بقا و پیشرفت
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از اقدام کوبنده و بازدارنده نیرو‌های مسلح علیه رژیم صهیونیستی
  • حسن‌زاده: بیانیه‌ها در شان فوتبال ایران نیست
  • بیانیه حزب اعتدال و توسعه در حمایت از حمله سپاه به اسرائیل
  • برگزاری نشست توجیهی خبرنگاران بهمئی به مناسبت کنگره ملی شهدا
  • فرزند شهید فخری‌زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از سپاه پاسداران
  • فرزند شهید فخری زاده: عملیات دیشب به ما آرامش داد
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند
  • فاجعه حمله تروریستی در زابل تصویری واضح از خواری دشمنان ایران اسلامی است