Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبرداد.

شهرام کرمی بااشاره به انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه، اظهار کرد: از این باند تعداد 99 قبضه اسلحه شکاری و هشت قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: برای اعضای این باند دو نفره پس از دستگیری توسط نیروهای نظامی و امنیتی پرونده قضایی تشکیل شده و اکنون در بازداشت بسر می برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان کرمانشاه در ادامه با هشدار به اراذل و اوباشی که اقدام به خرید سلاح گرم می‌کنند، اعلام کرد: به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی کرده و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید  می‌کنند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: ضابطین دستگاه قضایی بصورت مستمر و دقیق فضای مجازی را رصد می کنند و با شناسایی قدرت نمایانی که از سلاح گرم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کنند، آنها را دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع می‌دهند.

کرمی خاطر نشان کرد: همچنین اگر شاهد چنین حرکتی از سوی این افراد در ملاء عام باشیم، برخوردی بدون اغماض و جدی با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق سلاح كرمانشاه دادستان کرمانشاه استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به جعل مدارک تحصیلی و آموزشی و سپس تبلیغ و فروش آنها از طریق فضای مجازی در سطح کشور کرده‌اند پیگیری این پرونده به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات کارگاه‌هایی را در این رابطه در یکی از استان های غربی شناسایی کردند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه در بررسی از تجهیزات به‌دست آمده از متهمان حدود یک هزار فقره انواع اسناد و مدارک جعلی که در فضای مجازی توسط آنان برای تبلیغ و فروش بارگذاری شده بود کشف شد، گفت: در پیگیری و بررسی از کارگاه مذکور تعداد قابل توجهی از انواع اسناد و مدارک جعلی شامل ریزنمرات تحصیلی، دیپلم، پیش دانشگاهی، گواهی موقت پایان دوره متوسطه، انواع گواهی های مهارت فنی و حرفه‌ای، هولوگرام و امهار مختلف به همراه آلات و ادوات تخصصی جرم جعل کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه اقدام سریع پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری متهمان منجر به عقیم ماندن اهداف آنان شد، تصریح کرد: سه نفر از متهمان اصلی دستگیرشدند که در بازجویی های تخصصی به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از صدور قرار قانونی مناسب تحویل زندان شدند.

چولکی با بیان اینکه تصویب مجازات های سنگین و بازدارنده باعث پیشگیری از وقوعات مشابه می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در خصوص کارگاه‌های جعل اسناد و تولید کالای تقلبی جهت بررسی به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید. همچنین مراقب باشند در دام جاعلان و کلاهبردارانی که مدعی أخذ مدارک تحصیلی و آموزشی هستند گرفتار نشوند زیرا صدور این کارت‌ها به صورت مکانیزه، متمرکز و توسط مراجع رسمی انجام می‌شود و با یک استعلام ساده از سازمان مربوطه، جعلی بودن کارت‌های متفرقه مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • رای مجلس به اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • جرم‌انگاری قاچاق اسلحه در فضای مجازی
  • تعیین وزارت دفاع به‌عنوان مرجع ارزش‌گذاری سلاح در قانون مجازات قاچاق اسلحه توسط مجلس