Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا حرکت بسیار زیبایی انجام داد.

دیگو مارادونا روز چهارشنبه در 60 سالگی درگذشت و دنیای فوتبال و مخصوصا آرژانتینی ها را در ماتم فرو برد. لیونل مسی پس از گل زیبایش مقابل اوساسونا امروز به طور جالبی به دیگو مارادونا ادای احترام کرد که با واکنش های زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه نیوولز اولدبویز در اینستاگرامش با انتشار تصویر مسی با یک ایموجی گریه نوشت:

شما چیزی بگویید چون ما نمی توانیم.  ???? ????❤️

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است

رئیس سابق باشگاه اینتر از وضعیت این تیم کاملا راضی به نظر می رسد. 

طرفداری | رئیس سابق اینتر در مصاحبه‌ای با روزنامه کوریره دلاسرا درباره فصل درخشان این تیم و ستاره‌های آن صحبت کرد. عملکردی نزدیک به بی‌نقص که توسط تیم سیمونه اینزاگی به نمایش گذاشته شد و اینتر حالا در آستانه کسب قهرمانی بیستم و ستاره دوم قرار دارد. 

عملکرد تیمی اینتر

بازی روان و دلنشین، ویژگی اصلی اینتر است. دیدن بازی‌هایشان بسیار لذت‌بخش است، گاهی مرا به یادِ اینترِ هِرِرا می‌اندازند: اینترِ حال حاضر با یک سیستم مدرن، آن سبک را به بهترین شکل اجرا می‌کند. از همان بازی‌های ابتدایی، قدرت واقعی اینتر مشخص شد. به نظر من، آن‌ها زیبا بازی می‌کنند. در چنین شرایطی، جایگزین کردن بازیکنان جدید بدون برهم زدن روند تیم کار آسانی نیست. وقتی تیمی به این خوبی کار می‌کند، سخت است که آنها  را به یک سطح بالاتر ببرید. با کسب دومین ستاره [قهرمانی]، باید بگویم عملکرد آنها 10 از 10 بوده است. 

 بازیکنان اینتر

بارلا پیشرفت فوق العاده ای در کنترل جریان بازی و ریتم آن داشته است؛ دی مارکو شجاع و فداکار است و نماینده همه ما اینتری هاست. لائوتارو فوق العاده با کلاس بازی می کند و شم گلزنی و مهارت دریبلزنی فوق العاده ای دارد. شاید بتوانیم او را با میلیتو مقایسه کنیم. 

 سرمربی اینتر

سیمونه اینزاگی یک ویژگی مهم دارد: او هرگز راضی نمی شود و در یافتن بهترین راه حل برای تیم وسواس دارد. از توانایی او در روحیه دادن به تیم و انگیزه دادن به آنها واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم، او با شایستگی تمام دستاوردهای خودش را به دست آورده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • اسماعیلی‌فر به کمیته انضباطی دعوت شد
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • گل مارادونایی لیونل مسی به ختافه (18 آوریل، 2007) / فیلم
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • ادای احترام رییس جمهور به جانبازان در مراسم رژه نیروهای مسلح
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال