Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@18:46:24 GMT

آمارها به سود پرسپولیس مقابل شهرخودرو

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۴۸۹

  به گزارش جام نیوز، دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ بیستم و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برای سیزدهمین بار به مصاف هم می‌روند.

 

این در حالی است که پرسپولیس و شهرخودرو که پیش‌تر با نام «پدیده» در مسابقات لیگ برتر حضور داشت تاکنون ۱۲ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۷ برد برای پرسپولیس، ۴ تساوی و یک برد برای تیم مشهدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرسپولیسی‌ها در ۱۲ دیدار گذشته ۱۹ بار موفق شده‌اند دروازه شهرخودرو را باز کنند. در سمت مقابل نیز تیم مشهدی ۸ بار موفق به گلزنی مقابل سرخ‌ها شده است. بنابراین تعداد گل‌های زده پرسپولیس بیش از دو برابر شهرخودرو در دیدارهای رو در روست.

 

گفتنی است که دو تیم دوبار هم در جام حذفی به مصاف هم رفته‌اند؛ نخستین بار سال ۹۲ که شهرخودرو (پدیده سابق) در لیگ یک حضور داشت. این بازی که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار می‌شد در نهایت با برتری ۵ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت؛ در این دیدار مجید نورمحمدی (گل به خودی)، رضا نورمحمدی، یونس شاکری، میلاد غریبی و هادی نوروزی برای سرخ‌ها گلزنی کردند.

 

دومین دیدار دو تیم در یک چهارم نهایی جام حذفی و سال ۹۷ برگزار شد؛ تساوی ۱-۱ حاصل تلاش شاگردان گل‌محمدی و برانکو در ۱۲۰ دقیقه بود اما در انتها پرسپولیس در ضربات پنالتی، موفق به صعود به دور بعد شد.

 

نکته جالب تقابل‌های دو تیم این است که در کارنامه شهرخودرو تنها یک برد مقابل پرسپولیس دیده می‌شود؛ این برد در بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم در مشهد رقم خورد؛ جایی که تیم شهرخودرو در حالی در دقایق انتهایی موفق به گلزنی و برد مقابل پرسپولیس شد که یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را برعهده داشت.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شهرخودرو نیوز بازیکن یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشکلی ندارد.

طرفداری | رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی 2-1 ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل 4 کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و 3 کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • نفت آبادان، دل کندن سخت است! (عکس)