Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-طرز تهیه دنت خانگی | طرز تهیه چوروس | مواد لازم جهت تهیه دنت خانگی| موادلازم جهت تهیه چوروس | طرز تهیه دنت زعفرانی | طرز تهیه دنت توت فرنگی | طرز تهیه دنت موزی | طرز تهیه دنت وانیلی

مواد لازم :

پودر کاکائو : 40 گرم وانیل یک دوم قاشق چایخوری شیر یک پیمانه خامه  صدو بیست گرم نشاسته ذرت چهار قاشق غذاخوری شکر  شصت گرم


پیمانه  لیوان فرانسوی دسته داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرز تهیه:

مرحله اول:


ابتدا داخل یک ظرف ، شکر ، پودر کاکائو و نشاسته ذرت را با هم مخلوط می کنیم و شیر و خامه سرد را به تدریج اضافه و مخلوط می کنیم تا جایی که گلوله ای تو مخلوط مان باقی نماند

مرحله دوم:

مخلوط را به یک ظرف روی حرارت منتقل میکنیم ( پیشنهاد می گردد در این مرحله ، ظرف پهن استفاده گردد چون اگر گلوله بشود راحت تر میشود کنترلش کرد ) و مرتب هم میزنیم .

مرحله سوم:.

ممکن است گلوله تشکیل بشود که میتوانیم آخر سر از صافی یا الک ردش کنیم . بعد از اینکه به غلظت ایده آل رسید ، وانیل را اضافه و از روی حرارت بر میداریم ( در صورت حرارت خوردن وانیل ، دسرتون تلخ میشود ) و میگذاریم خنک بشود . نهایتا تا زمان سرو ، داخل ظرف درب دار ، چند ساعت تو یخچال میماند .

#دنت_زعفرانی
 فقط پودر کاکائو حذف میشود و به شیر کمی زعفران و یک قاشق گلاب اضافه میشود .
#دنت_توت_فرنگی
فقط به جای شیر از شیر توت فرنگی استفاده میکنیم . شکر را هم کمتر میریزیم چون شیر توت فرنگی آماده ،  شیرین است . پودر کاکائو را هم حذف میکنیم.
#دنت_موزی
فقط به جای شیر از شیر موز استفاده میکنیم . پودر کاکائو را حذف میکنیم . شکر را هم کمتر میریزیم .
#دنت_وانیلی
فقط پودر کاکائو حدف میشود .

پیشنهادمی شود بخوانید:طرز تهیه گاناش /طرز تهیه گاناش سفید / طرز تهیه گاناش با پودر کاکائو

طرز تهیه چوروس


( چوروس یک شیرینی اسپانیایی مثل بامیه خودمان هست با این تفاوت که داخل شربت گذاشته نمیشود و بعد از سرخ شدن در شکر و پودر دارچین غلطانده میشود و با شکلات ذوب شده یا گاناش سرو میشود )

موادلازم :

آرد  دوپیمانه وانیل و پودر دارچین مقداری آب  یک پیمانه نمک یک پنسه کره  25گرم تخم مرغ  سه عدد شکر  نصف پیمانه


پیمانه لیوان فرانسوی دسته دار است.

طرز تهیه:

مرحله اول:

آب ، شکر و کره را روی حرارت گذاشته به جوش که آمد ، آرد ، دارچین ، نمک و وانیل را که با هم مخلوط کردیم را یک دفعه اضافه میکنیم و سریع هم میرنیم . چند دقیقه تفت میدهیم تا خمیر وسط قابلمه جمع شود . به این مرحله ، مرحله داغ زدن خمیر گفته میشود که اگر کامل انجام نشود ، احتمال وار رفتن خمیر حین سرخ شدن هست .

مرحله دوم:

 از روی حرارت بردارید و میگذاریم تا سرد شود . سپس دانه دانه تخم مرغ ها را اضافه میکنیم . هر تخم مرغ را کامل با خمیر مخلوط کنید و بعد تخم مرغ بعدی اضافه می شود . چون سایز تخم مرغ ها متفاوت است ، اگه خمیر خیلی سفت بود و از سر قیف و ماسوره رد نمیشد ، یک تخم مرغ دیگر اضافه کرده و خمیر را خوب ورز دهید .

مرحله سوم:

 سپس ماسوره  شکوفه یا ماسوره دلخواه داخل کیسه قیف گذاشته و خمیر را در قیف بریزید . بدون ماسوره هم میشود ، کافیه فقط کمی سر قیف رو برش بزنید . روغن داخل تابه میریزیم و میگذاریم تا داغ شود .

مرحله چهارم:

حالا خمیر را به اندازه 10سانتی یا کمی بلندتر ( اندازه دلخواه ) به کمک قیچی بریده و داخل تابه میریزیم و روی حرارت متوسط  سرخ میکنیم ( سر قیچی را داخل روغن بزنید تا خمیر براحتی برش بخورد ) . بعد روی دستمال میگذاریم تا کمی روغنش گرفته شود و سپس در مخلوط شکر و پودر دارچین میغلطانیم و با شکلات ذوب شده یا نوتلا یا گاناش سرو میکنیم.  

طرز تهیه کاپ کیک دنت

مواد لازم:

تخم مرغ 2 عدد پودر کاسترد  2 قاشق سوپخوری آرد 1 پیمانه وانیل 1/4 قاشق  چایخوری روغن مایع 2 قاشق سوپخوری بکینگ پودر 1 قاشق مرباخوری شکر  نصف  پیمانه دنت  (طعم دلخواه) 1 قوطی شیر  نصف  پیمانه


 

طرز تهیه :

مرحله اول:

ابتدا تخم مرغ ، شکر و وانیل را خوب بزنید تا کرم رنگ و کشدار شود. سپس روغن ، شیر و دنت را اضافه کنید و کمی بزنید تا مخلوط شوند . آرد ، بکینگ پودر و پودر کاسترد سه بار الک شده را به مواد اضافه کنید و با دور کند همزن بزنید تا مواد یکدست شوند.

مرحله دوم:
تا سه چهارم قالب مافین از مواد پر کنید و در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه به مدت  حدود 40 دقیقه بپزید . بعد از نیم ساعت چک کنید.با سس شکلاتی و ترافل رنگی تزیین و سرو کنید.

امیدواریم مطلب طرز تهیه دنت خانگی برایتان مفید باشد.

پیشنهادمی شود بخوانید:طرز تهیه دسر قهوه و کاپوچینو | طرز تهیه دسر بوراتوس | طرز تهیه دسر رولی پادشاه | طرز تهیه فراپه قهوه

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت تهیه دنت خانگی طرز تهیه دنت پودر کاکائو تهیه چوروس روی حرارت توت فرنگی تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در ادامه این رقابت‌ها تیم پاس همدان در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج، میزبان تیم تهران یاسا بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر از میهمانش شکست خورد.

پاس همدان با این شکست ۲۹ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم گروه اول قرار گرفت.

در گروه دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور هم، تیم آریان همدان از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پنج شنبه ۳۰ فروردین در ارومیه میهمان تیم نود خواهد بود.

هم اکنون تیم‌های آریان همدان و نود ارومیه با ۲۷ امتیاز در رده‌های هشتم و نهم گروه دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • مارسی با حذف بنفیکا به نیمه نهایی لیگ اروپا رسید
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • طرز تهیه حلوا ارده خانگی به سبک عربی (فیلم)
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • پروتئین بار خانگی و روش های درست کردن آن در خانه
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • ریواس کجا می‌روید؟ چند است؟ فواید ریواس چیست و چطور باید آن‎را خورد؟
  • انتقال «سوچی» از زندان به حصر خانگی
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!