Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، چندی قبل پسر جوانی که رزمی کار است در جنوب تهران در مسیر خانه شان که ناگهان خودروی پژو 206 جلوی راهش را گرفت و 2 جوان به سرعت از خودرو پیاده شده و قبل از اینکه جوان رزمی کار راهی برای فرار پیدا کند 2 پسر جوان که آنها نیز رزمی کار بودند او را به داخل خودروی پژو 206 انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده جوان پس از ربودن جوان رزمی کار پا روی پدال گاز خودرویش گذاشت و با سرعت از محل دور شد و بعد از یک ساعت پسر جوان را به یک خانه ویلایی منتقل کردند و پس از تهدید و کتک کاری شروع به فیلم برداری و عکس های مستهجن از جوان رزمی کار در خانه ویلایی متروکه کردند.

3 جوان ناشناس پس از فیلمبرداری، سرقت گوشی موبایل، گردنبند طلا و پول از خانه متروکه خارج شده و پا به فرار گذاشتند و در ادامه جوان رزمی کار که آرش نام دارد پس از پوشیدن لباس هایش از خانه ویلایی متروکه خارج شد و با پای پیاده به کلانتری رفت و از ماجرای ربوده شدن از سوی 3 جوان ناشناس خبر داد.

تنها سرنخ از آدم ربایان

آرش که رزمی کار است در تحقیقات پلیسی گفت: 2 جوان که مرا داخل پژو 206 انداختند رزمی کار بودند چون خیلی حرفه ای بوده و مانع کار من برای دفاع از خودم شدند، وقتی داخل پژو بودم صورت راننده را که شبیه به بروسلی بود کاملا در ذهنم ماند و پیدا بود هر 3 جوان رزمی کار هستند.

وی افزود: داخل پژو 206 که بودم یادم می آید که جلوی آینه خودرو یک عکس بروسلی آویزان است و دیگر هیچ چیز از آنها به یاد ندارم، آنها پس از لخت کردن من در خانه متروکه و عکس و فیلم های مستهجن گوشی موبایل ، پول و گردنبند طلایم مرا در خانه رها کردند و نتوانستم شماره پلاک خودرویشان را بردارم و انگیزه آنها از این اقدام برای من جای سوال دارد.

ردیابی آدم ربای رزمی کار

بدین ترتیب تحقیقات پلیسی برای دستگیری عاملان این آدم ربایی کلید زده شد و ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند که پس از چند روز آرش با مراجعه به پلیس ادعا کرد که سرنخ جدیدی از آدم ربایان به دست آورده و توانسته آنها را در یک باشگاه رزمی ردیابی کند.

آرش به ماموران گفت: با شیوع ویروس کرونا باشگاه ها تعطیل شده اند و فقط باشگاه های خاص که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند باز هستند که من در یکی از این باشگاه های رزمی فعالیت دارم.

وی افزود: در مسیر باشگاه بودم که ناگهان چشمم به خودروی پژو 206 افتاد که حس عجیبی به او داشتم و وقتی نزدیک تر شدم همان آویز که عکس بروسکی بود را زیر آیینه پژو 206 دیدم و چون احتمال می دادم همان خودروی آدم رباها است کمی با فاصله کمین کردم تا صاحب خودرو را شناسایی کنم.

جوان رزمی کار ادامه داد: دقایقی گذشت که همان راننده خودروی آدم رباها که شباهت به بروسلی داشت از باشگاه بیرون آمد و سوار بر خودروی پژو 206 شد که به سرعت شماره پلاک خودرویشان را برداشتم و به سرعت به سمت پذیرش باشگاه رفتم و متوجه شدم پسر جوان در باشگاه ثبت نام کرده است و اطلاعات کامل او را به دست آوردم.

همین کافی بود تا ماموران با به دست آوردن شماره پلاک و مشخصات جوان رزمی کار تحقیقات پلیسی آغاز شود و ماموران با تحت نظر قرار دادن پسر جوان توانستند 2 همدست این جوان را شناسایی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه 3 جوان رزمی کار که در ماجرای آدم ربایی نقش داشتند دستگیر شدند.

بروسلی ایرانی که آدم ربا شد

میثم که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: از بچگی عاشق بروسلی و ورزش های رزمی بودم و حتی برای آموزش هنرهای رزمی به خارج کشور رفتم و با خودم می گفتم شباهتم به بروسلی الکی نیست به همین خاطر به سختی تمرین می کردم تا مثل بروسلی شوم.

وی افزود: چندی قبل با توجه به هنر رزمی ام با دختر جوانی به نام ستاره آشنا شدم و ادعا کرد که آرش برای او ایجاد مزاحمت کرده و از من خواست کاری کنم تا از او زهر چشم بگیرم که من نیز پیشنهادش را پذیرفتم و با همدستی 2 تن از دوستانم که آنها نیز رزمی کار هستم آرش را به زور سوار بر خودرویم کردم و اصلا قصد آدم ربایی نداشتم و فقط وسایلش را سرقت کردیم و تا او را بترسانیم تا دست از سر ستاره بردارد.

خواستگاری پوشالی برای ارث میلیاردی

همین کافی بود تا ماموران به سراغ ستاره بروند و دختر رزمی کار وقتی در برابر پلیس قرار گرفت پرده از سناریوی عجیبی برداشت.

ستاره به ماموران گفت: وضعیت مالی خوبی دارم و رزمی کار هستم و به واسطه ورزشی که می کنم با مردان و زنان زیادی در ارتباط هستم تا اینکه چندی قبل پدرم فوت کرد و ارثیه 3 میلیارد تومانی به من رسید و در باشگاه یکی از شاگردانم که با هم دوست هستیم در خصوص ارثیه میلیاردی با خبر شد و الناز بعد از مدتی ادعا کرد که برادرش که مهندس و ساکن شهر آمریکا ست به ایران آمده و به خاطر شیوع ویروس کرونا نتوانسته به آمریکا بازگردد و چون برادرش نیز رزمی کار است تصمیم گرفته در این مدت که در ایران است با یک دختر ایرانی که ورزشکار باشد ازدواج کند.

دختر رزمی کار ادامه داد: از طریق الناز با برادرش که آرش نام دارد آشنا شدم و در مدت کوتاهی که با هم در ارتباط بودیم به او اعتماد کردم و با توجه به فوت پدرم یک مراسم کوچک گرفتیم و قرار بر این شد که عقد و عروسی در یک روز باشد و حتی برای برگزاری مراسم عروسی حلقه ازدواج خریدیم.

وی افزود: همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه یک روز در خانه بودم که زنگ خانه به صدا در آمد و زن جوانی را که پشت آیفون بود مشاهده کردم که ادعا کرد همسر آرش است، باورش سخت بود، در را باز کردم و زن جوان وارد خانه ام شد.

ستاره گفت: زن جوان شناسنامه‌ اش را به من نشان داد که اسم آرش در آن ثبت شده بود و ادعا کرد که مدتی است به رفتارهای آرش و تماس های شک کرده بود و او را مدتی تعقیب می کند تا به خانه من می رسد

دختر رزمی کار عنوان کرد: تازه متوجه شدم که الناز و برادرش آرش به خاطر ارثیه میلیاردی این نقشه را طراحی کردند و از همان روز تصمیم گرفتم به رابطه ام با آرش پایان دهم.

تهدید خواستگار رزمی کار

دختر جوان به ماموران گفت: آرش از همان روز شروع به تهدید کرد و متوجه شدم آنها قصد داشتند بعد از ازدواجمان ارثیه میلیاردی ام را به بهانه سرمایه گذاری در خارج از کشور از من بگیرند و این در حالی بود که آرش هر روز مرا تهدید می کرد و اصرار به ازدواج با من داشت تا اینکه ماجرا را به میثم گفتم و از او خواستم آرش را تنبیه کند تا دیگر دست از سر من بردارد و آرمش به زندگی ام بازگردد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار دارند و تجسس ها تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا جنایی رزمی کار جنوب تهران پژو 206 فرار خانه ویلایی فیلم مستهجن سرقت پژو بروسلی پژو 206 گوشی موبایل آدم ربایی پلیس باشگاه رزمی ورزش هنر سرقت آمریکا آیفون شناسنامه ارثیه اخبار حوادث آدم ربایی آزار و اذیت تجاوز جنسی آزار شیطانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شهید محسن فخری زاده عکس ایران ترور شهادت قیمت فیلم حمله کرونا ماموران گفت جوان رزمی کار خودروی پژو 206 پسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم ملی کشتی کشورمان که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پرواز‌ها به مدت ۴ روز در قرقیزستان ماندگار شدند.
بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی گیران در یک برنامه تفریحی، ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • تمامی مسلمانان باید برای نابودی رژیم شیطانی و حبابی صهیونیستی تلاش کنند
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت