Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:09:54 GMT

کشف محموله شیرخشک خارجی قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۵۲۵

کشف محموله شیرخشک خارجی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله شیرخشک خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر، اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هوشمندی خود از وجود کالای قاچاق در یک باربری مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم از محل مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۱۸ کیسه ۲۵ کیلویی شیرخشک زرین شاد جمعاً مقدار ۱۴۲۰۰ کیلوگرم شیر خشک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی ارزش محموله مذکور را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان غذا و دارو و اصناف مشخص شد اقلام مکشوفه، غیر بهداشتی و توزیع آنها خارج از شبکه و غیرمجاز بوده است.

این مقام انتظامی از دستگیری یک فرد متخلف و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و گفت: پلیس با افرادی که با تهیه و توزیع مواد غذایی غیر بهداشتی و غیرمجاز سلامتی و جان مردم را به مخاطره می‌اندازند قاطعانه مقابله می‌کند.

کد خبر 458471

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف قاچاق شیرخشک قاچاق پلیس امنیت اقتصادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید