Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:30:39 GMT

شرایط جدید نوسازی تاکسی‌های شهری

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۵۴۵

شرایط جدید نوسازی تاکسی‌های شهری

در این بسته خبری از دفع آب‌های سطحی در خرمشهر تا آسفالت باند کندروی بلوار امامت بیرجند و کاشت ۵۰۰ نهال در پارک جنگلی سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آغاز پروژه نرده‌گذاری بلوار امام علی (ع) قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به منظور حذف تردد غیر مجاز در محدوده تقاطع غیر همسطح امام علی (ع) رفیوژ میانی این بلوار نرده گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشرفت ۲۰ درصدی پارک ایثار ماهشهر

مجاهد نظارات، شهردار بندر ماهشهر با بیان اینکه پروژه پارک محله‌ای ایثار هم اکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۷۰ میلیون تومان، در وسعت هزار و ۱۰۰ مترمربع و در خیابان صنایع پتروشیمی منطقه ۲ ماهشهر در احداث است.

سایت زباله‌سوز نوشهر آذرماه افتتاح می‌شود

علی امانی، شهردار نوشهر از افتتاح سایت زباله سوز این شهر در آذرماه امسال با دستور رئیس جمهور خبر داد.

قطع و هرس غیر مجاز درختان شهر سمنان جرم است

محمد قاسمی، رئیس سازمان فضای سبز شهرداری سمنان گفت: هرگونه قطع و هرس غیر مجاز درختان در سطح شهر سمنان جرم است و پیگرد قانونی داشته و با فرد خاطی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کاشت ۵۰۰ نهال در پارک جنگلی سنندج

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از کاشت ۵۰۰ نهال (بادام تلخ) در پارک جنگلی توس نوذر این شهر خبر داد.

دفع آب‌های سطحی در خرمشهر

در پِی بارش شدید باران و آب‌گرفتگی برخی از معابر خرمشهر، نیروهای خدماتی شهرداری خرمشهر با تشکیل چندین اکیپ در معابر و مناطق سطح شهر جهت دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی بسیج شدند.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده مشگین شهر

سیدحجت جوادزاده، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از اجرای طرح نوسازی و جایگزینی تاکسی‌های فرسوده درون شهری خبر داد.

آسفالت باند کندروی بلوار امامت بیرجند

مهدی حدیدی نژاد، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند گفت: باند کندروی ضلع جنوب بلوار امامت حدفاصل ابتدای خیابان رضویه (آتش نشانی) تا ابتدای خیابان سپیده کاشانی آسفالت می‌شود.

رکورد جدید در پیاده روسازی معابر اسلامشهر

هادی گورابی، معاون فنی و عمرانی شهرداری اسلامشهر گفت: بیش از ۲۱۰ هزار متر از پیاده روهای سطح شهر همسطح سازی شده است.

کد خبر 458455

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آسفالت آبگرفتگی آب گرفتگي معابر شهرداری خرمشهر نوسازی تاکسی های فرسوده کاشت نهال شهرداری سنندج زباله سوز قطع درختان شهرداری سمنان ماهشهر مشگین شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی مجتبی حق‌شناس را به‌عنوان «مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به مجتبی حق‌شناس آمده است:

«با توجه به اجرای سیاست‌های کلان شهرداری در حوزه فضای سبز و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و با عنایت به شناختی که از تجارب و توانمندی‌های شما دارم، جنابعالی را به سمت مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی تحول‌آفرین نسبت به بهبود، حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و برنامه‌ریزی در جهت تأمین منابع آبی پایدار برای فضای سبز موجود و توسعه‌های آتی همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و با استفاده از ظرفیت متخصصان و کارشناسان در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747740

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود