Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:51:10 GMT

امارات شورای امنیت سایبری جدیدی تشکیل می‌دهد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۶۳۴

امارات شورای امنیت سایبری جدیدی تشکیل می‌دهد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد بن راشد آل مکتوم» نخست وزیر امارات روز یکشنبه و پس از نشست کابینه اعلام کرد که دولت امارات متحده عربی تصمیم گرفته که شورای امنیت سایبری ملی جدیدی را ایجاد کند.

وی در پیامی در توییتر نوشت: «در جریان نشست دولت، ما تصمیم گرفتیم که یک شورای امنیت سایبری تشکیل دهیم که به توسعه سیاست‌ها و قوانین برای تقویت امنیت سایبری بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این مقام اماراتی گفت که امنیت کشور در فضای دیجیتال به اندازه امنیت در دیگر زمینه‌ها مهم است.

در نشست روز یکشنبه کابینه تصمیمات دیگری نیز اتخاذ شد که از جمله صدور گدرنامه‌ها و کارت‌ها شناسایی جدید است که بر اساس گفته نخست وزیر امارات، معیارهای امنیتی بالاتری دارد.

در این جلسه همچنین سیاست کلی زیست محیطی امارات متحده عربی مورد تایید قرار گرفت که طی آن اولویت‌های حفاظت از محیط زیست در آن مشخص شده است.

این اولویت‌ها شامل حفظ کیفیت هوا، توسعه کشاورزی و یافتن راه‌هایی برای دفع آب‌های سمی و شیمیایی است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: امارات سایبری امنیت سایبری سایبری امنیت سایبری امنیت سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ

اجلاس بین‌المللی مقامات عالی امنیتی با حضور علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در سنت‌پترزبورگ آغاز به کار کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دوازدهمین اجلاس بین المللی نمایندگان عالی کشورها در امور امنیتی روز چهارشنبه با حضور احمدیان نماینده مقام معظم رهبری در سن‌پترزبورگ روسیه آغاز به کار کرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس و نشست مرتبط با گروه بریکس، سخنرانی و دیدارهای جداگانه‌ای نیز با برخی همتایان خود خواهد داشت.

احمدیان پیش از این، روز سه‌شنبه در نخستین روز سفر به سن‌پترزبورگ، با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی جمهوری عراق دیدار کرد.

هیأت اعزامی کشورمان با حضور فعال در نشست های جانبی این اجلاس؛ دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مهم امنیتی در منطقه و جهان را تبیین و تشریح خواهند کرد.

احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نشست عالی امنیتی با حضور احمدیان در سنت‌پترزبورگ
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • عکسی از دبیر شورای عالی امنیت ایران در نشست امنیتی سن‌پترزبورگ
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند