Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  فرشاد مهدی پور استاد دانشگاه و ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امشب ۹ آذرماه با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به بررسی ابعاد ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور پرداختند.

رضایی با اشاره به اینکه شب گذشته جلسه مفصلی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل شد، گفت: ابعاد مختلف این ترور مورد بررسی قرار گرفت لذا آخرین وضعیت تشریح شد و در روند پیدا کردن عاملان حادثه به سرنخ‌های خوبی رسیدیم، انتظار داریم در آینده نزدیک خبر‌های بهتری را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با مجاهدت سربازان ایران در این عرصه و همت و غیرتی که در پیش گرفته شده، با عاملان به طور جدی برخورد خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دوره ترور‌های خیابانی گذشته است گفت: پاسخ به ترور راهبردی است، اما عجولانه نیست.

رضایی با بیان اینکه تهدید‌ها و فشار ها‌ی دشمنان بر ملت ایران اثر نکرده است، گفت: در این زمانه ترور این چنینی خیلی هنری نیست، اگر تحریم‌ها اهداف آن‌ها را تامین کرده بود و اگر فشار‌هایی که به ملت ما می‌آورند موثر واقع شده بود امروز ما با ترورمواجه نبودیم.

او با اشاره به اینکه شهید فخری زاده توانست کاری کند که امروز لرزه بر اندام دشمن افتاده است، افزود: دشمن شخصیت علمی ما را مورد هدف قرار داد لذا این موضوع به این معناست که ما توانستیم پیشرفت کنیم، این مسئله نشان دهنده این است که نظام جمهوری اسلامی توانسته تا حدود زیادی به اهدافی که می‌خواست برسد و اهداف ترور کنندگان هم نیز تامین نخواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: شهید فخری زاده دستاورد‌های زیادی داشتند و قطعاً دشمن نمی‌تواند مانع پیشرفت‌های کشور در حوزه مختلف شود، لذا در دهه هفتاد شاهد ترور‌های شخصیت‌های نظامی و امنیتی هستیم و کسانی مورد هدف قرار دادند که فکر می‌کردند استوانه‌های امنیت کشور هستند، آن‌ها از اوایل دهه ۸۰ وارد عملیات‌هایی علیه توانمندی‌های دانشگاهی شدند و دانشجویان ما را در خارج از کشور محدود کردند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گفتگوی ویژه خبری شهید فخری زاده دانشمند هسته ای رژیم صهیونیستی پاسخ قاطع پاسخ ایران کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: غرب به واسطه امپراطوری عظیم رسانه‌ای اینگونه القا کرده بود که آمریکا و متحدانش یک قدرت شکست‌ناپذیر در حوزه دفاعی هستند و کشورهایی همچون جمهوری اسلامی حرفی برای زدن ندارند.

رضایی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ثابت شد که این گزاره غرب پوشالی است و قطعا شکست خواهند خورد، البته پیش از این در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی رزمندگان حماس این مهم را اثبات کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام بی سابقه به صورت مستقیم رژیم صهیونیستی را مورد تنبیه قرار داد و به این رویه که حملات صهیونیست‌ها بدون پاسخ می‌ماند پایان داد.

وی افزود: قطعاً دو پروژه کریدورهای شمال و جنوب ایران شکست خواهد خورد و مبدأ این شکست هم به 7 اکتبر بازمی‌گردد که امنیت ساختگی صهیونیست‌ها را بر باد داد، اما اینکه کریدورهای شرق به غرب از کشور ما عبور کند بستگی به تقویت زیرساختی ما در داخل ایران دارد.

دیگر خبرها

  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • رضایی: «وعده صادق» به رویه بی پاسخ ماندن تجاوزات رژیم صهیونیستی پایان داد/ پروژه کریدورهای صهیونیستی-آمریکایی شکست خورده‌ است