Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم اشغالگر قدس، در مصاحبه اخیر خود از واکنش اتحادیه اروپا به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» انتقاد و خرسندی خود از این اقدام تروریستی را نیز ابراز کرد.

او در گفتگو با «رادیو ارتش» از اتحادیه اروپا انتقاد کرد و مدعی شد این اتحادیه از «رویکرد هسته‌ای و نقض قوانین هسته‌ای از سوی ایران آگاهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کوهن در مصاحبه خود به محکوم کردن ترور فخری‌زاده از سوی اتحادیه اروپا اشاره کرد و افزود: «این اتخادیه بار دیگر موضوعی را نادیده گرفته است.»

سپس این مقام صهیونیستی به عدم اشاره «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اشغالگر، به دست داشتن این رژیم در ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان، مدعی شد: «حذف او برای منطقه و جهان منفعت بود.»

این خبر در حالی منتشر می‌شود که به تازگی همین نشریه در گزارشی اعلام کرد ترور محسن فخری زاده مهابادی، استاد دانشگاه امام حسین (ع) و دانشمند ارشد سازمان انرژی اتمی ایران نقطه عطف برنامه درازمدت راهبردی صهیونیست‌ها برای خرابکاری در برنامه هسته‌ای ایران بود و تهران را از وجود یک نیروی غیرقابل جایگزین و یک گنجینه دانش محروم کرد.

همچنن گروه «جی ستریت» حامی رژیم صهیونیستی، اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته ایرانی را محکوم کرده است.

دکتر فخری زاده عصر روز جمعه در اقدامی تروریستی که ردپای عوامل صهیونیستی در آن مشهود است در آبسرد تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر قدس اتحادیه اروپا شهید فخری زاده دانشمند هسته ای اتحادیه اروپا فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست سران این اتحادیه عنوان کرد که وزرا که از تمامی طرفین در خاورمیانه درخواست کرده‌اند تا خود از درگیری‌ها عقب بکشند.

وی در ادامه مدعی شد که وزرای این اتحادیه حمله اخیر ایران به رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند.

این مقام ارشد اروپایی اظهار کرد که برخی از اعضای این اتحادیه افزایش تحریم‌ها علیه ایران را پیشنهاد کرده‌اند.

بورل افزود که این وزرا همچنین بر تعهد خود در رابطه با امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پارلمان اسرائیل: ایران دشمن اول ماست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: جهان باید در مقابل تروریسم متحد باشد

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو اسرائیل درباره حادثه اصفهان : ضعیف و مسخره / آژانس : آسیبی به تاسیسات هسته ای ایران نرسیده
  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • بورل: نمی‌توانیم سپاه را «تروریستی» اعلام کنیم | به نفع همه است شاهد رویارویی نباشیم