Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ساعت ۱۷ امروز پس از تماس با سامانه ۱۲۵ از تصادف در محور مهاباد به بوکان اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو‌های سازمان به محل اعزام شدند.

احمدی افزود: حادثه مذکور واژگونی کامیون تریلی در محور مهاباد-بوکان و سقوط آن به پایین جاده بود که متاسفانه دو نفر از سرنشینان آن در دم جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با اشاره اینکه این عملیات که همراه با بارش برف بود ۴ ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: نیرو‌های امدادی سازمان با کمک جرثقیل جنازه‌ها را رهاسازی کرده و تحویل فوت بر دادند.

انتهی پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی امداد و نجات تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان طی ۱۳ شب گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،  روح‌الله ابوطالبی با بیان اینکه شب گذشته 85 هزار و 218 مسافر نوروزی در اصفهان اسکان یافتند، گفت: از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون 782 هزار و 772 نفر در شهر اصفهان اسکان یافته‌اند.

وی افزود: همچنین از یکم تا هشتم فروردین ماه 318 مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) و جمع‌آوری 1373 چادر مسافرتی در شهر انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی 2 هزار و 631 مورد راهنمایی خودروی مسافران و هدایت و ساماندهی 42 متکدی و 193 دست‌فروش انجام و 154 چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

خروج 210 کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی در باغ فدک

سرآتشیار محمد مهدی مقدس زاده نیز  با بیان اینکه شب گذشته هزار و 29 چادر مسافرتی در کمپ باغ فدک برپا شده است، اظهار داشت: بر همین اساس نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک به منظور تامین امنیت و سلامت مسافران 210 کپسول گاز پیک‌نیک و شش وسیله گرمایشی را از چادرهای مسافرتی خارج کردند.

وی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی مستقر در باغ فدک با استفاده از دستگاه‌های مدرن حرارت‌سنج، میزان گرمای تمام چادرهای مسافران را سنجش می‌کنند تا شرایط ایمنی برای مسافران فراهم شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: خوشبختانه یک فروند پهپاد مجهز به دوربین ترمال حرارت‌سنج به ناوگان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اضافه شده و از این طریق میزان حرارت داخل چادرهای مسافران شب‌خواب در باغ فدک رصد خواهد شد که خدمت جدیدی برای ارتقای ایمنی مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه روزانه 155 آتش‌نشان در ایستگاه‌های بیست‌وهفت‌گانه آتش‌نشانی آماده‌باش هستند، افزود: همچنین 45 نفر در دو شیفت کاری به‌همراه یک دستگاه خودروی اطفائیه سبک و دو دستگاه موتورسیکلت مجهز به خاموش‌کننده در مجموعه باغ فدک فعال هستند.

مقوس‌زاده ادامه داد: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر اصفهان در سالن‌های ورزشی از جمله سالن ورزشی امام خمینی (ره) و سالن ولایت به ترتیب 21 تخته چادر و 190 تخته چادر مسافرتی برپا شد.

وی با اشاره به بازگشایی رودخانه زاینده‌رود متذکر شد: با توجه به جریان یافتن آب در بستر رودخانه زاینده‌رود 6 نیروی غواص آتش‌نشانی در قالب سه خودرو در اطراف رودخانه مستقر هستند و 110 مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در دو شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان یادآور شد: در این مدت و همزمان با موج سفرهای نوروزی از هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خوابگاه‌های دانشجویی مورد درخواست، بازدید کردیم و نکات ایمنی آن به اتحادیه‌ها و انجمن‌های مربوطه اعلام شد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به شرایط جوی اعلام شده از سوی اداره کل هواشناسی و با نظر و هماهنگی مدیریت ستاد دائمی خدمات سفر شهر، برای استفاده از ورزشگاه‌های منتخب سطح شهر، بازدید از سوی سازمان آتش‌نشانی انجام و اعلام شد تا موارد ایمنی آن باید رعایت شود.

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: با توجه به تراکم ترافیکی که در ایام تعطیلات نوروزی داریم، بیش از 10 مورد استقرار اطفائیه در طول شبانه‌روز در سطح شهر انجام می‌شود و در صورتی که گره ترافیکی جدیدی اعلام شود، استقرار جدید از طریق ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعمال خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات شامل حدود 530 نیرو و عوامل ستادی برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی در آماده‌باش کامل قرار دارند و امیدواریم مسافران نوروزی سال جاری خاطره خوشی از نصف‌جهان داشته باشند.

انتهای پیام/170/

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • آماده‌باش ۳۰ آتش‌نشان شهرکرد در ۱۲ نقطه شهر در لیالی قدر
  • واژگونی خودروی سواری در راور یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • اسکان بیش از ۷۸۲ هزار مسافر نوروزی در اصفهان
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آماده‌باش ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان
  • ۵۳۰ نیروی آتش‌نشان برای تأمین ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی آماده‌باش هستند
  • آب‌گرفتگی شدید در شهرک دانش قزوین + فیلم و عکس