Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پیشین تیم ملی هلند در مورد انتقال احتمالی دیپای به نیوکمپ صحبت کرد. 

کلارنس سیدورف عقیده دارد ممفیس دیپای می تواند در همکاری مجدد با رونالد کومان، به پیشرفت و بهبود وضعیت بارسلونا کمک کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، دیپای مدت هاست که به بارسلونا لینک می شود و حالا آخرین سال قراردادش با لیون را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که انتقالی در تابستان نهایی نشد، کومان علنا گفته است که به همکاری مجدد با دیپای راغب است. سیدورف در مصاحبه جدیدش در مورد این بازیکن 26 ساله گفت:

به نظرم ممفیس دیپای در حال حاضر یکی از بزرگ ترین استعدادهای اروپا است. مصدومیتی جدی برایش پیش آمد ولی در کل بازیکنی است که دیر یا زود باید راهی باشگاه بزرگی شود. اگر قرار باشد آن تیم بارسلونا باشد، برایش بهتر خواهد شد. کومان و او (در گذشته) خیلی خوب با هم کار کردند. کومان در تیم ملی و مخصوصا با بازیکنانی همانند دیپای عالی کار کرد و اعتماد لازم را برای این که استعداد خودشان را نشان بدهند، به آن ها منتقل کرد. من مطمئنم هر باشگاه بزرگی که با ممفیس قرارداد امضا کند، از استعدادش رضایت خواهد داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاههای اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بهرام آبادی در جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: پلیس راهور  تهران بزرگ جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه نماییم.

در این جلسه نمایندگان سازمان های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری  شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضاء حضور داشتند و درباره دیدگاهها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر نمودند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین گردید که متعاقبا اعلام می‌شود.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این جلسه مسیرهای چند گانه راهپیمایی وتعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه های فرهنگی و استیج ها در این مسیر نیز مشخص شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری پلیس راهور تهران و دستگاههای اجرایی برای برگزاری روز جهانی قدس
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • مسی: در سطح ورزش دیگر رؤیایی ندارم
  • کومان: قبل گل دوم آلمان روی وخورشت خطا شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم