Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی از تعطیلی ادارات و بانک‌های شهرستان اهواز، کارون و ماهشهر در روز (دوشنبه ۱۰ آذر) به دلیل آبگرفتگی معابر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (یکشنبه 9 آذر) در نشست پیشگیری از بحران خوزستان اظهار کرد: به علت بارش شدید باران و همچنین آبگرفتگی معابر و مشکل در تردد شهروندان فردا ادارات دولتی و بانک‌های سه شهر خوزستان تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستانبا بیان اینکه بر این اساس فردا (دوشنبه 10 آذر) ادارات و بانک‌های شهرستان‌های اهواز، کارون و بندرماهشهر تعطیل هستند افزود: دستگاه‌های امدادی و عملیاتی و درمانی تعطیل نیستند و باید به مردم خدمات‌رسانی کنند.

 

امروز (یکشنبه 9 آذر) نیز ادارات و بانک‌های شهرهای اهواز، ماهشهر، رامشیر و امیدیه به دلیل آبگرفتکی معابر و همچنین مشکلات تردد مردم تعطیل شده بودند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعطیلی ادارات و بانک ها آبگرفتگی معابر مدیریت بحران ادارات و بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز منطقه یک پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد که در تاریخ در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به همرزمان شهیدش پیوست.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین برگزار و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده می‌شود. 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • چرا شیرخشک در بازار خوزستان کمیاب شده؟
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • معابر تهران خلوت و روان است
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد