Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شیروان گفت: اینک ۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در این شهرستان مربوط به شهر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «امین رضا مرآتی» روز یکشنبه 9 آذرماه در جمع خبرنگاران شیروان اظهارداشت: اینک 80 درصد ابتلا به کرونا در این شهرستان مربوط به شهر و 20 درصد روستا است که نگران شیوع بیماری در مناطق روستایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرماندار شیروان گفت: اکنون میانگین سن فوت شدگان در این شهرستان کاهش و به 63 سال رسیده و تعدادی از دانش آموزان هم به کرونا مبتلا شده‌اند، ستاد کنترل بیماری در حوزه روستایی راه اندازی شده و بهورزان، اعضای شورا و دهیاران با برگزار کنندگان مجالس خانگی برخورد قاطع خواهند داشت.

 

 

مرآتی افزود: ضمن تشکر از رعایت کسبه در اجرای محدودیت‌ها، این قشر باید در کنترل و مبارزه با بیماری پیشگام باشند زیرا در صورت وضعیت قرمز و تعطیلی واحدهای صنفی  بیشتر از هر کسی آنان زیان اقتصادی می بینند که برای سلامت مردم و برای جبران خسارت باید پیشگام باشند.

 

 

 

وی ضریب استفاده مردم در زدن ماسک در این شهرستان را 95 درصد عنوان کرد و گفت: ولی در واحدهای فرعی نیاز بیشتر است، اینک شرایط خوبی نیست و همه برای رفع این موضوع باید تلاش کنیم و مردم ضمن رعایت به کسانی‌که مشکلات اقتصادی دارند توجه داشته باشند.

 

 

وی افزود: طی دو روز اخیر 30 گزارش مردمی وصول شده که پنج تیم نظارتی در حال فعالیت هستند و یک گشت سیار با اختیارات کامل، همچنین سامانه پیامکی 50004150002 آماده دریافت تخلفات گزارش شهروندان است.

 

 

 

مرآتی از تعطیلی گیم نت ها از امروز خبر داد و گفت: در این چند روز اخیر 50 مورد بازدید از ادارات، 46 مورد بازدید از بانک ها و دو مورد تذکر، بیش از 7 هزار تذکر به خودروها که تعدادی برگشت به مبدا و دریافت تذکر و تعدادی اعمال قانون و جریمه شدند.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا شیروان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید

آفتاب‌‌نیوز :

علایم ام اس، غیرقابل پیش‌بینی هستند و شدت آن‌ها نیز می‌تواند متفاوت باشد. در حالی‌که برخی افراد دچار خستگی و بی‌حسی می‌شوند موارد شدید ام اس می‌تواند باعث فلج شدن، از دست دادن بینایی و کاهش عملکرد مغز شود.

در ادامه با نشانه‌های ام اس بیشتر آشنا شوید.

رایج‌ترین علائم ام اس 

ابتدا باید بگوییم که ام اس یک بیماری مادام‌العمر است، اما می‌توان آن را مدیریت کرد و محققان نیز به‌طور مداوم به دنبال درمان‌های موثرتر برای آن هستند. موارد زیر به شما کمک می‌کنند تا بدانید نشانه‌های ام اس چیست. این مشکلات ممکن است ابتدا بسیار کم باشند و به مرور تشدید شوند.

 خستگی

مشکلات بینایی

بی‌حسی و گزگز

اسپاسم عضلانی، سفتی و ضعف

مشکلات حرکتی

درد

مشکلات مربوط به تفکر، یادگیری و برنامه ریزی

افسردگی و اضطراب

مشکلات جنسی

مشکلات مثانه

مشکلات روده

مشکلات گفتاری و بلع

البته اکثر افراد مبتلا به ام اس فقط تعداد کمی از این علائم را دارند. اگر نمی‌دانید که علائم ام اس چیست، اما نگران هستید که ممکن است علایم ام اس را داشته باشید به پزشک عمومی مراجعه کنید. علائم این بیماری می‌تواند شبیه به چندین بیماری دیگر باشد؛ بنابراین لزوماً توسط ام اس ایجاد نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • افشای اسرار بیماران چه مجازاتی دارد؟
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان