Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها-استاندار خوزستان از تعطیلی شهر اهواز، کارون ، بندرماهشهر و تمامی بخش‌های این شهرستان‌ها به‌علت آب‌گرفتگی معابر در روز دوشنبه ۱۰ آذرماه خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: در روز دوشنبه 10 آذر 1399 سه شهرستان اهواز، کارون‌، بندرماهشهر و تمامی بخش‌های این شهرستان‌ها به‌علت آب‌گرفتگی معابر تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان افزود: این تعطیلی شامل مراکز درمانی و امدادی نخواهد بود و درباره تعطیلی روزهای آتی این سه شهر در جلسه پیشگیری از بحران اعلام خواهد شد.

گفتنی است یکشنبه 9 آذر به‌دلیل بارش باران و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها و شرایط نامساعد جوی، سه شهر استان خوزستان توسط ستاد بحران خوزستان، تعطیل اعلام شد.

تعطیلی دو جایگاه سوخت گاز CNG در یاسوج مردم را کلافه کرده‌است/ مهلت 48 ساعته شهردار به پیمانکارقصه پرتکرار آبگرفتگی معابر در خوزستان پس از بارش باران / مُسکن تعطیلی مسئولان دیگر جواب نمی‌دهد+فیلم

انتهای پیام/343/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گرفتگی معابر آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابایی در مراسم اهدای اسناد مالکیت تالاب‌های استان، رودخانه‌های کارون، کرخه و موقوفات نظام السلطنه و توکل در اهواز افزود: در استان خوزستان نیز برای رودخانه کارون به طول ۳۰ هزار هکتار و برای رودخانه کرخه به طول ۲۵ هزار هکتار سند مالکیت صادر شده است. 

وی با اشاره به مشکلات ثبتی در کشوراظهار کرد: قرار است کمیته‌های استانی و کشوری نشست‌های داشته باشند که مشکلات ثبتی حل شود که برطرف شدن این مشکلات منجر به کاهش ۴۰ درصدی مراجعات به دستگاه قضایی می‌شود. 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: در استان خوزستان در برخی از مناطق از جمله خروسیه و کوی مدرس پس از ۷۰ سال ۲۹۵ جلد سند صادر شده است. 

بابایی گفت: در مجموع در مناطق روستایی استان خوزستان تاکنون ۷ هزار و ۵۶۰ سند مالکیت صادر شده است. 

وی همچنین از سنددار شدن تمامی زمین‌های کشاورزی در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد. 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سند دار شدن بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از رودخانه‌های کشور
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • گلایه شهروند جهرمی از وضعیت روکش آسفالت در برخی از معابر
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها اشکالی در ارتباط با بازار‌های جهانی وارد نمی‌کند
  • اداراتِ دارای پروژه حفاری، نباید موجب نارضایتی مردم شوند