Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق تیم ملی سنگال که در اولین بازی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۰۲ گلزنی کرد جان سپرد.

پاپا بوا دیوپ هافبک سابق تیم ملی سنگال که اولین گل این تیم در جام جهانی 2002 را در بازی افتتاحیه آن رقابت‌‌ها مقابل تیم ملی فرانسه به ثمر رساند، امروز (یکشنبه) پس از مبارزه‌ای طولانی با یک بیماری در 42 سالگی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوپ با گلی که در آن بازی مقابل فرانسه به ثمر رساند یکی از بزرگترین شگفتی‌‌های تاریخ جام جهانی فوتبال را رقم زد. تیم ملی سنگال در آن دوره از رقابت‌ها تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و در آن مسیر دیوپ 2 گل از سه گل تساوی تیمش مقابل اروگوئه در مرحله گروهی را به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش در آن دوره از رقابت‌ها بود.

دیوپ که در 63 بازی ملی‌اش 11 گل به ثمر رساند، در رده باشگاهی نیز برای تیم‌هایی مانند فولام، وستهام، بیرمنگام و لانس فرانسه بازی کرد.

هنوز جزئیات بیماری که باعث مرگ هافبک سابق تیم ملی سنگال شد اعلام نشده است./ تسنیم

بیشتر بخوانید:

مرفاوی پاسخگوی خبرنگاران پیش از دیدار استقلال و پیکان

ورزشگاه سن پائولو به دیه گو مارادونا تغییر نام پیدا کرد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی سنگال ثمر رساند جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ببینید | ردپای آبی
  • وقتی درخشش کای هاورتس حرص توییتر چلسی را در می‌آورد! / عکس
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!