Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@20:09:30 GMT

انکار قتل در دادگاه برای لو ندادن قاتل

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۸۶۵

انکار قتل در دادگاه برای لو ندادن قاتل

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از ۳ سال پیش با درگیری مرگبار چند شرور در شهرستان ورامین آغاز شد. مأموران پس‌از حضور در محل نزاع متوجه شدند که طرفین درگیری هرکدام مسلح به قمه و چاقو بوده‌اند. به این ترتیب سه متهم در محل دستگیر شدند و پس از بازجویی به قتل اعتراف کردند و کیفرخواست علیه آن‌ها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه دادگاه، اولیای دم درخواست قصاص کردند. برادر مقتول که در درگیری حضور داشت به قضات گفت: پیش‌از درگیری در جایی میهمان بودیم و در آنجا صحبت از این شد که چه کسی گنده‌لات محل است! هرکسی رفیق خودش را معرفی می‌کرد و من هم برادرم را که حالا به قتل رسیده معرفی کردم. همین حرف‌ها باعث درگیری شد و این ۳ متهم من را کتک زدند. پس از آن من با برادرم تماس گرفتم و ماجرا را برایش تعریف کردم. وقتی برادرم رسید درگیری تمام شده بود. ما سوار ماشین شدیم، اما پشت چراغ قرمز اتفاقی آن‌ها را دیدیم و درگیری شروع شد. این ۳ نفر هم با قمه برادرم را کشتند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای باند مخوف «سگ دست»!

بعد از اینکه دادگاه شکایت شهود و برادر مقتول را شنید متهمان یک به یک در جایگاه حاضر شدند. اما هیچ‌کدام از آن‌ها قتل را گردن نگرفت و عنوان کردند که نمی‌دانند چه کسی ضربه کشنده را بر بدن مقتول زده است. متهمان هم‌پیمان شده بودند و هر ۳ ادعا می‌کردند در مرام‌شان نیست که یکدیگر را لو بدهند.

پس‌از اظهارات متهمان هیأت قضایی وارد شور شدند و هر ۳ نفرشان را به پرداخت دیه محکوم کردند که رأی صادره مورد اعتراض اولیای دم قرار گرفت و حکم به دیوان عالی کشور رفت و قضات دیوان هم پس از بررسی حکم دادگاه را نقض کردند و، چون قتل عمد تشخیص داده شد، از دادگاه بدوی خواستند تا درباره عامل اصلی قتل بررسی بیشتری صورت گیرد و به این ترتیب پرونده بار دیگر به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان پای میز محاکمه رفتند. در این جلسه هم متهمان بار دیگر از معرفی ضارب اصلی و قاتل سرباز زدند. همین موضوع سبب شد تا قضات دادگاه با احضار شاهدان درگیری، ضارب اصلی را که همان قاتل پرونده است شناسایی کنند.

ادامه رسیدگی به این پرونده به جلسه بعد موکول شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، دقایقی قبل هنگام تشییع فردی در قبرستان شرف‌آباد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درگیری خونینی رخ داد که منجر به کشته شدن دو نفر شده است.

قاتل یا قاتلان با اسلحه کلاشینکف به سمت حاضرین در این مراسم تشییع شلیک کردند که در منجر به مرگ دو نفر شده و گفته می‌شود این حادثه مجروح نیز داشته است.

قاتل یا قانلان متواری شده و هنوز انگیزه قتل مشخص نیست.

سید جواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تایید این موضوع در گفت‌‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: قاتل این درگیری متواری است و تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد.
وی با تشریح جزئیات این حادثه، گفت: در گذشته در یک درگیری یک فرد به قتل رسیده بود که قاتل آن به قصاص نفس محکوم و حکم آن اجرا شد و امروز بستگان قاتل اعدام شده دست به این اقدام زده و 2 نفر از بستگان مقتول گذشته را به قتل رساندند.  

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • درگیری خونین در ساحل بندر | قاتل،همشهری اش را کشت و فرار کرد
  • انگلیس فعلا «آسانژ» را به آمریکا تحویل نمی‌دهد