Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:40:24 GMT

دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت‌های ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۱۹۴۰

دشمن با ترور دنبال توقف پیشرفت‌های ایران اسلامی است

محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده اظهار داشت: شهید محسن فخری‌زاده نماد استقلال، مقاومت، عزت و روحیه عاشورایی فرزندان انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: این شهید دانشمند تجسمی از جهاد علمی برای فتح قله‌های پیشرفت و شکوفایی ملت ایران بود پیش‌روندگی و پیش برندگی علمی در مقابل تحریم‌های شدید دشمن از خصایص این مرد بزرگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بیان کرد: صهیونیسم جهانی و اساساً استکبار جهانی تاب تحمل پیشرفت‌های شگرف انقلاب اسلامی در علوم مختلف استراتژیک را نداشتند و به همین دلیل برنامه حذف فیزیکی را به کمک جریان نفاق و عوامل تروریستی خود در دستور کار قرار داده‌اند.

دشمن را باید در خاک خودش زمین‌گیر کرد 

وی افزود: در واقع انقلاب اسلامی آنقدر قد برافراشته است که دشمن از تقابل و رویارویی مستقیم با آن هراس دارد لذا سعی در ترور ناجوانمردانه بزرگان علمی این سرزمین همچون شهید فخری زاده‌ها را گرفته است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: البته این ترورها نشانه ضعف و زبونی استکبار جهانی در مقابل منطق قوی و جهانی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در منطق عاشورایی انقلاب اسلامی جایی برای ترسوها نیست؛ لذا امروز بیش از هر زمانی واضح شده است که بایستی دشمن را در خاک خودش زمین‌گیر کرد تا فرصت دست اندازی و انجام اقدامات سخیف و پست ترور را از آنها گرفت.

دشمن زبان مذاکره را نمی‌داند

رضایی ادامه داد: امروز همه دوستداران استقلال و عزت ایران اسلامی معتقدند بایستی ضربه‌هایی سهمگین بر پیکر پوشالی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به عنوان آمران این حرکت‌های تروریستی وارد کرد.

وی گفت: دشمن زبان مذاکره را نمی‌داند و تنها زبانی که می‌شود استکبار جهانی را سر جایش نشاند زبان قدرتی است که امروز انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در اختیار دارد.

معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: باید از این قدرت جهانی جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی و ضربه‌های سهمگین به پیکر پوسیده استکبار جهانی استفاده کرد که انشاالله نابودی این رژیم نامشروع چندان دور نخواهد بود.

کد خبر 5083953

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد رضائی جبهه مقاومت بوشهر رژیم صهیونیستی محمد رضایی سپاه امام صادق بوشهر محسن فخری زاده ویروس کرونا محسن فخری زاده شیراز بارش برف محدودیت های کرونایی بارش باران کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا هفته بسیج ترور دانشمندان هسته ای کمک مومنانه گرگان بوشهر انقلاب اسلامی استکبار جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، گفت: دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد، به نقل از آستان‌نیوز،انسیه خزعلی در آیین اختتامیه این دوره که شب گذشته در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی دشمن در جنگ نرم تصمیم دارد هویت و معنویت را از ما سلب کند، باید آماده و مسلح به جنگ افزار معنوی شویم، زیرا جنگ نرم، جنگ دشواری است و تلفات آن قابل مقایسه با جنگ سخت نیست.

وی تصریح کرد: این دوره های آموزشی با همکاری آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی مشاوران و معلمان استان ها، با دلسوزی تمام برگزار شد و امیدواریم به نتایج مطلوب و با سرافرازی به سرانجام برسد.

خزعلی ادامه داد: چند رویداد به همت معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در حال اجراست که یکی از آنها خانواده و فرهنگ خانواده است که با  محورهای خانواده، رسانه مد و لباس و غیره طراحی شده است و تلاش داریم الگوی ایرانی، اسلامی را به مردم ارائه دهیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: طرح  پیشگیری از طلاق، از دیگر طرح‌های اجرایی این معاونت است که ویژه زوجین جوان طراحی شده است که ضمن حل مشکلات زوجین، آموزش های لازم برای تحکیم خانواده به آنان ارائه می‌شود.

به گفته وی والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: یکی از مسائل مهم ما تعهد به خانواده است و از همین رو جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردیم با امید به اینکه  سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی هر چه بیشتر در جامعه رواج یابد.

گفتنی است، سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز با همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش در مشهد به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • روایتی از زندگی نخستین شهید ترور پس از انقلاب
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست