Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه امارات ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت خارجه امارات شامگاه یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد که با توجه به بی ثباتی و چالش‌های امنیتی موجود در منطقه همه باید از اقداماتی که می‌تواند منجر به تنش و تهدید ثبات در تمام منطقه شود، دوری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که دولت امارات با ایمان راسخی که بر ضرورت یافتن تمام پایه‌های ثبات در منطقه دارد، جنایت ننگین ترور محسن فخری‌زاده را که می‌تواند موجب تشدید تنش‌ها در منطقه شود، محکوم می‌کند.

وزارت خارجه امارات همچنین تاکید کرد که "با توجه به شرایط منطقه همه طرف‌ها را به بیشترین سطح خویشتنداری دعوت می‌کنیم تا منطقه به سوی سطح جدیدی از بی ثباتی کشیده نشود."

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امارات متحده ايران شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد

به گزارش خبرآنلاین،وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بررسی سوابق دکتر رضا ملک زاده، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، با بازنشستگی وی موافقت نکرد.

وبدا در خبری نوشت: دانشگاههای علوم پزشکی طبق آیین نامه اعضای هیات علمی و با تایید وزارت بهداشت می توانند فعالیت اساتید ممتاز را تا سن ۸۰ سالگی بر اساس نیازهای اموزشی و پژوهشی تمدید کند.

لذا با اختیار حاصل از این ظرفیت قانونی، بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده مورد موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار نگرفته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888864

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • طالبان شهرک سازی های جدید اسرائیل را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • طالبان حمله به شهروندان چینی در پاکستان را محکوم کرد
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد