Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، در گزارش روزنامه واشنگتن‌پست درباره واکنش ترامپ به شکستش در انتخابات بیش از ۳۰ نفر از مقامات ارشد دولت، اعضای تیم حقوقی، دستیاران انتخاباتی و مشاوران ترامپ از تلاش‌های دیوانه‌وار او برای تغییر نتیجه انتخابات سخن گفته‌اند و اینکه چگونه اعضای کاخ سفید به دلخواه او رفتار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مشاور نزدیک ترامپ گفته است که اطرافیان ترامپ پس از انتخابات ۳ نوامبر (۱۳ آبان) از «ارضای این میل جنون‌آمیز او خوشحال بودند.»

آنها می‌گفتند: «اگر او فکر می‌کند انتخابات را برده است، خوب ما هم چیزی به او نمی‌گوییم.»

یک منبع دیگر گفت: «همه مشتاق بودند که بیرون بروند و بگویند آنها انتخابات را دزدیدند.»

به نوشته واشنگتن پست هنگامی شبکه فاکس نیوز طرفدار ترامپ پیش‌بینی کرد که او در ایالت آریزونا شکست خورده است، ترامپ خشمگین از دامادش جرد کوشنر خواسته بود با روپرت مرداک، صاحب این شبکه تماس بگیرد و از او بخواهد شبکه این خبر را پس بگیرد.

یک منبع گفت: «ترامپ سر همه داد می‌کشید. او می‌گفت یعنی چه؟ مگر قرار نبود ما آریزونا را ببریم. چی شده؟»

ترامپ در روزهای بعدی بارها ادعای تقلب در انتخابات را تکرار کرد و تلاش ناموفقی برای تغییر نتیجه انتخابات به رهبری وکیلش رودی جولیانی با شکایت‌های بدون ارائه شواهد در دادگاه‌های ایالت‌های کلیدی انجام داد.

جرج سوم، پادشاه بریتانیا در اواخر قرن هجدهم به «جرج دیوانه» مشهور شد و در دوران او بود که مستعمرات آمریکایی امپراتوری بریتانیا از آن جدا شدند و کشور مستقل ایالات متحده آمریکا را تشکیل دادند. جرج سوم در سال‌های ۱۷۸۸ تا ۱۷۸۹ و بار دیگر در سال ۱۸۰۱ دچار حملات وخیم اختلال روانی شد. جرج در سال ۱۸۱۰ به طور دائم مشاعرش را از دست داد.

کد خبر 568917 برچسب‌ها آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های اسنوکر قهرمانی جهان، حسین وفایی ملیپوش اسنوکر ایران در گام نخست با «جاد ترامپ» نفر دوم رنکینگ جهانی و قهرمان جهان در سال ۲۰۱۹ رو به رو شدودر در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

«لوکا برسل» از بلژیک نیز مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بود که در دور نخست مقابل «گیلبرت» شکست خورد.

جاد ترامپ انگلیسی با این پیروزی با برنده دیدار «فورد» و «والدن» رو به رو می گردد.

وفایی پیش از این در دورهای مقدماتی با شکست «مارکو فو» از هنگ کنگ و «ژیان جون» از چین به یک شانزدهمنهایی رسید.

کد خبر 6084888 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • نخستین شاهد پرونده ترامپ کیست؟
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پایان رقابت وفایی و «ترامپ» در اسنوکر قهرمانی جهان
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات