Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتهام قتل غیرعمد ممکن است گریبان پزشک معالج مارادونا را بگیرد.

پزشک دیگو مارادونا به دلیل سهل انگاری در انجام وظایف پزشکی خود متهم شده و پلیس این پرونده را به عنوان یک پرونده قتل غیرعمد بررسی می کند. نیروهای پلیس روز یکشنبه به خانه لئوپولدو لوکه، پزشک شخصی مارادونا رفته اند و آنها در حال بررسی عملکرد تمام اعضای کادر مراقب مارادونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا نشریه مارکا مدعی شد لوکه رسما توسط پلیس متهم شده و به زودی باید در مورد اقدامات خود در روزهای پایانی زندگی مارادونا در برابر دادستان شهادت دهد. یکشنیه تلویزیون آرژانتین تصاویر زنده ای از ورود پلیس به کلینیک این پزشک را پخش می کرد و در حال حاضر او به شدت تحت فشار است.

ماتیاس مورلا، وکیل مارادونا، هفته گذشته خواستار تحقیقات جدی و کامل در مورد درگذشت ناگهانی مارادونا شده است. مورلا مدعی شد که اولین آمبولانس زمانی به خانه اجاره ای مارادونا در شمال بوینس آیرس رسید که مارادونا دچار نارسایی قلبی شده و نیم ساعت نیز از رخ دادن این اتفاق گذشته بود. او این تاخیر را "جنایتی احمقانه" توصیف کرد و مدعی شد مارادونا در 12 ساعت قبل از مرگش هرگز مورد معالجه و درمان از سوی کادر پزشکی قرار نگرفته است.

البته در ادامه مشخص شد اولین آمبولانس 11 دقیقه بعد از تماس از خانه مارادونا به آنجا رسیده و ادعای وکیل مارادونا به طور کامل درست نبوده است. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که برادرزاده 24 ساله مارادونا آخرین کسی بوده که او را در هنگام صرف صبحانه در روز مرگ مارادونا دیده بود.

جالب اینجاست پرستار مارادونا نیز که در ابتدا مدعی شده بود مدتی قبل از درگذشت مارادونا به او سر زده بود، امروز اعتراف کرد دروغ گفته است. اینگونه پرونده درگذشت مارادونا وارد فاز جدیدی شده و ممکن است کادر پزشکی او در این میان مقصر شناخته شوند./ ورزش سه

بیشتر بخوانید:

گزارش تکان‌دهنده از روزهای آخر عمر مارادونا/ هیچ فرزندی کنارش نبود!

شادی گل مسی به یاد دیه‌گو مارادونا+ تصویر

مسی محبوب ترین فوتبالیست در آمریکا؛ رونالدو سوم

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: سال هاست افرادی با اسامی مستعار تحت عنوان شرکت‌های سرمایه گذاری و یا هرمی با تبلیغات فریبنده در فضای واقعی و مجازی توانسته اند با وعده سود‌های نجومی و تضمینی (فعالیت هرمی طرح پانزی) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان علی الخصوص افراد ناآگاه نمایند که این امر چالش‌های عظیمی برای خانواده‌ها بخصوص قشر جوان جویای کار جامعه ایجاد نموده است.

او افزود: در همین راستا برابر اخبار واصله افرادی در سطح شهرستان ساری با تبلیغ شرکتی با عنوان WDC اقدام به عضوگیری و کلاهبرداری به صورت هرمی از افراد زیادی کردند که با توجه به حساسیت، موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در تحقیقات میدانی کارآگاهان، دو لیدر شرکت مذکور با همکاری یکی دیگر از برادران خود ساکن در کشور آلمان با تبلیغ پلت فرم شرکت بازاریابی شبکه‌ای WDC در فضای مجازی با وعده معاملات ارز دیجیتال و پرداخت سود‌های کلان با حداقل عضویت ۱۰۰ دلار اقدام به عضوگیری (برابر گزارشات بالغ بر ۶۰۰ نفر در سطح کشور) و در نهایت کلاهبرداری کردند که موضوع به مقام قضائی گزارش و دستورات لازم در خصوص تحقیق، شناسایی و دستگیری متهمان اخذ شد.

سرهنگ قیصری افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اخبار واصله از منابع موثق مبنی بر احتمال متواری و فرار از کشور متهمان با توجه به انجام تحقیقات پلیسی و میدانی و همچنین اشرافیت اطلاعاتی بر محل سکونت، کارآگاهان این پلیس در یک اقدام ضربتی، آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

او گفت: متهمان به پلیس آگاهی دلالت و در تحقیقات به عمل آمده سایر اعضای دخیل و تاثیرگذار شرکت شناسایی و با اخذ دستور قضائی سریعاً نسبت به دستگیر آنها اقدام که همگی به بزه انتسابی اعتراف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند و پرونده با شناسایی شکات در حال رسیدگی در اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس می‌باشد، خاطرنشان کرد: تا این لحظه بالغ بر ۳۰۰ فقره شکایت واصل و مبلغ بزه کلاهبرداری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده و برابر اخبار تعداد شکات و مال باختگان بیش از ۶۰۰ نفر می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ شاکی در پرونده ۱۰۰۰ میلیاردی کلاهبرداری
  • (عکس) جایگاه عجیب مارادونا در میان بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین
  • پزشک و پیشکسوت ورزش پهلوانی ایران درگذشت
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • پولیتیکو فاش کرد: سرگردانی یوروپل در پرونده رخنه امنیتی
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد