Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس درباره حادثه ریزش آوار در یک ساختمان مسکونی در خیابان 15 خرداد تهران اظهار داشت: این حادثه ساعت 12:52 ظهر امروز در خیابان 15 خرداد، خیابان امامزاده یحیی، کوچه شیرازی به وقوع پیوسته است.

وی افزود:این ساختمان ملک دو طبقه متروکه و قدیمی بوده که به دلیل بارش باران بخشی از آن تخریب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران ادامه داد: بر اساس اعلام ساکنین محل چند نفر زیر آوار محبوس شده‌اند که با تلاش‌ نیروهای آتش‌نشانی مردی 35 ساله از زیر آوار خارج و تحویل نیروهای اورژانس شد که خوشبختانه علیرغم اینکه این فرد کاملا زیر آوار محبوس مانده بود ولی زنده مانده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجو کماکان ادامه دارد و جزئیات این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

ملکی گفت:‌در روزهایی که بارندگی‌های شدید و مداوم به وقوع می‌پیوندد در برخی از ساختمان‌های قدیمی به دلیل بالا بودن عمر ایستایی ساختمان آب داخل سقف‌های آن نفوذ کرده و سبب حادثه تخریب می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ریزش آوار در ساختمان مسکونی جلال ملکی ریزش آوار صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت

علیرضا شهرجردی گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۶ گزارش شد و عوامل امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.

وی بیان کرد: در این حادثه دیوار حائل بین ۲ سوله نگهداری خوراک دام (ذرت و سویا مجتمع مرغ زرند) به دلیل انباشت بار بیش از اندازه ظرفیت سوله تخریب و روی یکی از کارگران مجتمع (از اتباع افغان و حدود ۲۰ساله) آوار شد که متاسفانه منجر به فوت او در صحنه حادثه شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: جنازه این فرد با استفاده از ست هیدرولیک از میان آوار بیرون کشیده شد و پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس، تحویل نیروی انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • حبس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • ریزش آوار در مرغداری جاده ساوه - بوئین زهرا یک کشته برجا گذاشت
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد
  • ریزش آوار در مرغداری یک کشته بر جای گذاشت