Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:35:46 GMT

آموزش درست کردن پاپوش

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۱۹۷

آموزش درست کردن پاپوش

ابتدا سایز کف پا را اندازه بگیرید و مربعی با ضلع های اندازه ی سایز پا به هر مدلی که دوست داشتید ببافید. ناطقان: اگر با بافت های مختلف و متنوع آشنایی ندارید با شیوه آموزشی زیر می توانید به راحتی پاپوشی زیبا داشته باشید. درست کردن پاپوش را به ساده ترین روش توضیح داده ایم.

 

ابتدا سایز کف پا را اندازه بگیرید و مربعی با ضلع های اندازه ی سایز پا به هر مدلی که دوست داشتید ببافید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 

مربع را تا بزنید و یک طرف آن را به هم بدوزید و حدود 5-6 سانت در ادامه ی دوخت و طرف دیگر مربع را بدوزید. سپس آن را برگردانید و سمت گوشه ای که دوخته نشده بود را به سمت بیرون تا بزنید و با هر چیزی که دوست داشتید مانند منگوله های کاموایی آن را تزیین کنید.
برچسب ها: پاپوش ، ناطقان ، سایز ، بافتنی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: پاپوش ناطقان سایز بافتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان در دولت سیزدهم اضافه و هم اکنون به ۱۱۴ هزار متر مربع رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لیکک، محمد جمالی‌آرند عصر امروز در آئین افتتاح چهار چمن مصنوعی در مدارس شهرستان بهمئی، اظهار داشت: با تکمیل این تعداد فضای ورزشی سرانه فضاهای ورزشی در بهمئی ظرف دو سال اخیر از 50 به 80 سانتی متر برای هر دانش‌آموز رسید.

وی با بیان اینکه برای اجرای چهار طرح چمن مصنوعی در شهرستان بهمئی 30 میلیارد ریال هزینه شده‌است، افزود: با همکاری نوسازی مدارس عملیات ساخت مدرسه دو کلاسه روستای «دره خرزهره» در بخش «ممبی» شهرستان بهمئی نیز در حال انجام است.

سرپرست آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تأمین هزینه 10 میلیارد ریالی این مدرسه روستایی تا پایان شهریور به بهره‌برداری می‌رسد.

جمالی آرند تصریح کرد: این مدرسه با زیر بنای 75 متر مربع برای حدود 100 دانش‌ آموز با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیر مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان ساخته می‌شود.

جمالی‌آرند خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این فضای آموزشی در حال ساخت، سرانه فضاهای آموزشی در بهمئی نسب به گذشته به بیش از 20 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: در دولت سیزدهم با اضافه شدن 80 هزار متر مربع به فضای ورزشی مدارس استان، مجموع فضای ورزشی مدارس این استان هم اکنون به بیش از 114 هزار متر مربع رسیده‌است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تاکنون در دو مرحله 55 چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسیده است و 30 چمن مصنوعی دیگر در مدارس استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ انواع کیک و دسر 
  • افزایش ۸۰ هزار متر مربعی فضای ورزشی مدارس کهگیلویه‌وبویراحمد
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • مراکز هسته‌ای ایران را بزنید، قطعاً مراکز هسته‌ای اسرائیل را می‌زنیم
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • اموزش فرمت کردن فلش مموری، رم و هارد لپ تاپ
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برای جلوگیری از سرطان روده مسواک بزنید
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران