Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بسیج رسانه استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.

در متن این بیانیه‌ آمده است: بار دیگر دستان پلید و حقیر استکبار جهانی، عامل به شهادت رسیدن دانشمند و بزرگ مرد هسته‌ای ایران اسلامی شد.

ترور دانشمند هسته‌ای و مدیر ارشد تحقیقات دفاعى کشور، شهید فخری‌زاده اگرچه ثلمه‌ای برای پیشرفت و استقلال کشور عزیزمان است، ولی دشمنان ملت ایران بدانند با این اقدام مذبوحانه خللی در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این ملت استوارتر از هر زمانی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت و روسیاهی آن برای دشمنان این انقلاب خواهد ماند.

  جامعه رسانه‌ای استان زنجان ضمن محکوم نمودن تلاش‌های احمقانه سرویس‌های جاسوسی استکباری؛ شهادت پرافتخار دانشمند پرتلاش و جهادی ایران را به امام زمان «ارواحنا له الفدا» و نائب برحق‌اش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تسلیت می‌گوید و از خداوند سبحان، خواری و زبونی را برای استکبار جهانی و صهیونیزم و ایادی آنان و علو درجه برای شهید عزیز فخری‌زاده را مسئلت دارد.

گفتنی است، همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با انتشار بیانیه‌ای اقدام دشمنان در ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کرد.

انتهای پیام/73002/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جامعه رسانه استان زنجان شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای بسیج رسانه استان زنجان زنجان بیانیه فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است

سروان محمد معینی‌نسب نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سبزوار گفت: ارتش غیور، جان برکف و ایثارگر، نماد اقتدار، افتخار و عزت ملی است که موجب ایجاد بیم و هراس در دل دشمنان شده است.

او افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی و دلاورمردان این نیرو در پاسداری از کیان این مرز و بوم، عزمی عالی و ایثارگری‌های خالصانه داشته و دارند و در این راه شهیدان و ایثارگران فراوانی تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

نماینده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار، به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دوران دفاع مقدس و دستاورد‌های آن، روز به روز بیشتر در سطح جهانی می‌درخشد.

معینی‌نسب با اشاره به فعالیت‌های ارتش در شهرستان سبزوار بیان کرد: فراهم کردن زمینه ساخت واحد‌های مسکونی ارتش در سبزوار در زمینی به گستره ۱۳۶ هکتار یکی از این فعالیت‌ها است که در این مجموعه هزار و ۷۰۲ قطعه زمین آماده سازی و در آن سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی برای واگذاری به نیرو‌های ارتش ساخته می‌شود.

او تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی‌های این نهاد، پیشکسوتان و بازنشستگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در برخی مدارس شهرستان سبزوار، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و نیز رشادت‌های ارتش را تبیین کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هسته های هنری در استان بوشهر ایجاد می شود
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • اقتدار ارتش خاری در چشم دشمنان/ خدمات ارتش افتخار آفرین است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • ارتش جمهوری اسلامی خاری در چشم دشمنان است
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است