Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@02:42:19 GMT

زیباترین مادر و دختر طبیعت+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۲۳۹

زیباترین مادر و دختر طبیعت+ فیلم

زیباترین مادر و دختر طبیعت+ فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یوزپلنگ حیات وحش پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم

سرمربی قرمزها می‌گوید شرایط نسبت به کامبک فراموش نشدنی تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، متفاوت است. 

یورگن کلوپ در نشست خبری قبل از رویارویی لیورپول و آتالانتا شرکت کرد. 

طرفداری | به گزارش لیورپول اکو، دیدار رفت دو تیم از سری مسابقات لیگ اروپا با برتری ۳-۰ نماینده ایتالیا به پایان رسید تا تیم کلوپ کار سختی برای جبران آن شکست در برگامو داشته باشد. کلوپ در نشست خبری روز چهارشنبه خود گفت:

مقایسه شرایط با بازی بارسلونا

شباهت‌ کجاست؟ قطعا در نتیجه. عملکرد؟ نه واقعا. ما در بارسلونا 3-0 باختیم و مردم نمی‌دانستند چگونه باختیم و حالا در خانه 3-0 باختیم و این‌بار خارج از خانه هستیم؛ این یک تفاوت فاحش است. ما اینجا هستیم و سعی می‌کنیم بازی را ببریم، همین. این کاری است که باید انجام دهیم. خواهیم دید که آیا این امکان پذیر است. لحظات زیادی داشتیم که واقعاً خوب بودیم، اما آنها کاملاً شایسته پیروزی بودند و بازی خوبی انجام دادند. باید با عملکردی بسیار بهتر شروع کنیم و سعی کنیم بازی را ببریم و در نهایت خواهیم دید که چقدر وقت باقی مانده است.

سخنرانی قبل از مسابقه

بله، من از قبل متن آن را نوشته‌ام! تا جایی که یادم می‌آید، معمولاً برای این کار آماده نمی‌شوم. در مورد اینکه به بازیکنان چه خواهم گفت، فردا فکر می‌کنم. یادم می‌آید که گفتم اگر شکست می‌خوریم، بگذارید به زیباترین شکل شکست بخوریم و دوباره همین را می‌گویم. بسیاری از هواداران فکر می‌کردند بعد از بازی رفت همه چیز تمام شده اما حالا افراد کمتری فکر می‌کنند که همه چیز تمام است. ما اینجا هستیم، این خوب است. بیایید ببینیم چه می‌شود. اگر برنده شویم، بازیکنان دلیلی پیدا می‌کنند که بگویند من چه حرفی زدم، اما اگر ببازیم، هیچکس نخواهد دانست که من چه گفتم.

هدف اولیه لیورپول در بازی پیش رو و وضعیت مصدومان 

اگر می‌خواهیم برنده شویم، بهتر است گل نخوریم، این واضح است. این بخش بزرگی از برنامه بازی است. کانر بردلی هم مصدومیتی مشابه رایان خرافنبرخ داشته است. او دچار چند مشکل شده. ممکن است کانر در هفته اول ماه می برگردد. رباط‌های او کمی دچار کشیدگی شده، بنابراین مشکلش به اندازه کافی جدی است که او را از حضور در اینجا دور نگه دارد. 

رویارویی با آتالانتا

ما چهار سال پیش مقابل آتالانتا بازی کردیم و آن‌ها به همین شکل بازی کردند، اما نتیجه در اینجا متفاوت بود. ایراد از یارگیری نیست، ما واقعاً خوب کار نکردیم و آنها عملکرد خوبی داشتند. ما باید بهتر عمل کنیم. ما مطابق خواست حریف بازی کردیم. فردا بازی سخت‌تر است چون آن‌ها اصلاً نیازی به گلزنی ندارند. مطمئن نیستم چه کاری انجام خواهند داد. وقتی با اختلاف 3-0 جلو هستید، کار آسان نیست. ما وقتی اینجا 5-0 برنده شدیم و در بازی خانگی 2-0 باختیم، این را فهمیدیم. باید ببینیم چه تیمی بهتر با این شرایط کنار می‌آید. اگر آتالانتا صعود کند، آنها لیاقتش را دارند؛ در غیر این صورت اتفاق خاصی افتاده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سوپرگل سعید عزت‌الهی در امارات (فیلم)
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • کلوپ: یا صعود یا حذف شدن به زیباترین شکل ممکن!‏
  • زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم)
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • (ویدئو) زیباترین جاده نخلستان ایران
  • زیباترین جاده نخلستانی ایران در بوشهر + فیلم
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • نتا S واگن ؛ یکی از زیباترین خودروهای چینی به بازار می آید (+تصاویر)
  • دردسرهای آلرژی در زیباترین فصل سال!