Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:50:54 GMT

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۳۹۴

هدیه عجیب مادر عروس به داماد خبرساز شد!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جشن عروسی عروس و داماد یکی از بهترین روز‌های زندگی آن‌ها به شمار می‌رود. آن‌ها در کنار خانواده‌های خود با دعوت از دوستان و آشنایان بهترین روز زندگی خود را جشن می‌گیرند. کادو‌های مهمانان به عروس و داماد نیز متفاوت است، از خانه و ماشین و طلا گرفته تا وجه نقد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی هدیه عجیبی که یک داماد پاکستانی در روز عروسی اش از مادر عروس دریافت کرد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در این مراسم عروسی، مادر عروس یک اسلحه AK-۴۷ (کلاشنیکف) را به دامادش کادو داد. در حالی که همه مهمانان منتظر دیدن کادوی مادر عروس به داماد بودند او از یکی از حضار خواست تا اسلحه را برای هدیه دادن به او تحویل دهد.

بیشتر بخوانید

ازدواج مرد ۴۸ ساله با دختر ۱۳ ساله

ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با تلفن همراه تهیه شده است نشان می‌دهد این زن میانسال پس از دریافت اسلحه آن را به داماد خود هدیه می‌دهد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در پاکستان، مادر عروس در این کشور به «کلاشنیکف» معروف است.

این هدیه عجیب مادر عروس به دامادش با واکنش طنز کاربران در فضای مجازی همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «زشت ترین و بدترین هدیه ممکن در روز جشن عروسی.» کاربر دیگر نوشت: «این اسلحه باید به عروس داده می‌شد تا در خشونت خانگی از آن استفاده کند، اما متاسفانه مردسالاری غالب است.» این جشن عروسی ای که محتوای آن عشق و سادگی باشد نبود. تجمل و شواف خودنمایی می‌کند. در کشوری که مردم آن از فقر می‌میرند اکنون این اسلحه چه معنی‌ای دارد، خشونت، نتیجه اش خشونت است.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی هدیه ازدواج مادر عروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، کانال خبری چندثانیه با انتشار این عکس نوشت: «بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون در شبکه های اجتماعی»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899512

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • آلیشا ؛ هدیه ای برای روز تولد زوندا (عکس)
  • بازرسی بدنی یک داوطلب دختر کنکور خبرساز شد/ عکس
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • (ویدئو) تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!