Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@07:37:44 GMT

۶ راهکار ساده برای درمان اگزمای پوستی

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۴۳۷

صراط:

بر این اساس، پائولو اولیور، یک متخصص پوست در این باره می‌گوید: هوای خشک می‌تواند اگزما پوستی به ویژه در دست‌ها و صورت را تشدید کند. از این رو، ساده‌ترین راهکار برای مدیریت اگزما اجتناب از خشکی و خارش پوست است. به همین منظور افراد می‌توانند شش روش ساده را در این زمینه پیگیری کنند.

این شش راهکار شامل موارد ذیل است:

۱- از تغییر ناگهانی دما اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال نباید در فصل زمستان اقدام به پیاده روی طولانی در هوای باز کرده و سپس وارد اتاق گرم شوید. این کار می‌تواند منجر به تشدید اگزما و خارش پوست شود.
۲- چندین لایه لباس پوشیده و خود را در هوای سرد به خوبی بپوشانید.
۳- از هوای خشک اجتناب کنید. سعی کنید در خانه از بخور آب گرم استفاده کنید. ساده‌ترین راهکار این است که یک ظرف پر از آب را بر روی شوفاژ یا بخاری قرار دهید. افزایش رطوبت هوا در خانه می‌تواند برای اگزمای پوستی مفید باشد.۴- خانه پاکیزه و تمیزی داشته باشید. گرد و غبار، و خاک می‌تواند باعث تشدید اگزما و خارش پوست شود.
۵- پوست خود را به صورت مداوم با نرم کننده‌ها مرطوب نگه دارید.
۶- به صورت کورکورانه پوشاک را تهیه نکنید. افرادی که دچار اگزما هستند نباید صرفاً به دلیل مُد شدن یک نوع بخصوص پوشاک اقدام به خرید آن کنند بلکه باید به جنس آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند. پارچه‌های زبر و پوشاکی که از پشم ساخته شده اند می‌توانند باعث خارش پوست شوند. بهتر است از پوشاکی با جنس نرم استفاده کنید.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: درمان اگزمای پوستی متخصص پوست خارش پوست صراط خارش پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد احسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ویراستی نوشت:

«از دورانی که برای هر چیزی مثل کنکور اینترنت را قطع می‌کردند رسیدیم به وضعیتی که به جای قطع اینترنت راهکار‌های اصولی و فنی مقابله با تقلب را به سازمان سنجش نشان دادیم و در مقابل قطع اینترنت برای کنکور ایستادیم. گفتیم و شد.»

             

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • استفاده از راهکار‌های اصولی و فنی به جای قطع اینترنت در زمان کنکور
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • برق خورشیدی بالکنی راهکار نوین آلمان برای انرژی سبز
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت