Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@04:30:52 GMT

ستاره شهرخودرو به تهران آمد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۵۲۴

ستاره شهرخودرو به تهران آمد

کاروان شهرخودرو با تمام مهره‌هایش برای بازی برابر پرسپولیس به تهران آمد.

 به گزارش برنا؛ در حالی که چند روز قبل اعلام شده بود امین قاسمی‌نژاد ستاره شهرخودرویی‌ها بازی برابر پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست می‌دهد، این بازیکن شاخص مشهدی‌ها، کاروان تیمش را برای سفر به تهران همراهی می‌کند.

این در حالی است که شاید کادر فنی شهر خودرو در خصوص استفاده از او در ترکیب اولیه تیمش برابر پرسپولیس ریسک نکند و او جایی در ترکیب اصلی شهرخودرو مقابل پرسپولیس نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس امین قاسمی نژاد شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!

به گزارش "ورزش سه"، در میانه نیمه دوم بازی صنعت نفت و پرسپولیس در شرایطی که بازی در میانه میدان دنبال می‌شد و سرخ‌ها دنبال مدیریت مسابقه بودند نبوغ مهدی ترابی به کمک این تیم آمد تا برد تیمش را پررنگ‌تر کند.

ترابی که بعد از ده دقیقه ابتدایی مثل تیمش افت کرده بود در لحظه درست با یک پاس کوتاه بیرون پا باعث شد تا آل‌کثیر در موقعیتی عالی برای گلزنی فرصت شوت پیدا کند که البته او از این فرصت به راحتی استفاده کرد و نتیجه بازی را دو برصفر تغییر داد.

ویدئو: 330349

این پنجمین پاس گل مهدی ترابی در این فصل لیگ برتر بود تا او همراه با امید عالیشاه در جدول پاسورها به عدد پنج برسد.

جالب اینکه در بازی‌های قبلی پرسپولیس بعضا انتقادهایی از اوسمار می‌شد که ترابی و عالیشاه خیلی زود تعویض می‌شوند و با بیرون رفتن این بازیکنان تاثیرگذار ریتم تهاجمی پرسپولیس خراب می‌شود اما این‌بار ترابی در زمین ماند و در شرایطی که به نظر می‌رسید سرخ‌ها به برد میلیمتری و اقتصادی خود راضی‌اند با یک پاس هنرمندانه باعث شد تا تیمش به گل دوم دست یابد.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)