Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:42:09 GMT

دلیل عدم انتقال سردار آزمون به تیم سابق مارادونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۶۳۳

دلیل عدم انتقال سردار آزمون به تیم سابق مارادونا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه از جمله بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه‌هایی از اسپانیا، انگلیس و ایتالیا قرار داشت. باشگاه ناپولی ایتالیا که در دهه ۸۰ میلادی «دیه‌گو آرماندو مارادونا» را در اختیار داشت، یکی از تیم‌هایی بود که مذاکراتی برای جذب آزمون انجام داد اما در نهایت این انتقال عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «ساکرنیوز» روسیه، «مارکو ترابوچی» ایجنت ایتالیایی - روسی فوتبال اخیراً در گفتگویی دلیل عدم انتقال مهاجم ایرانی به ناپولی را اعلام کرد.

ترابوچی گفت: ناپولی واقعاً به آزمون علاقه مند بود. مشکل، مثل همیشه نداشتن تابعیت اتحادیه اروپا بود.

این ایجنت فوتبال افزود: الکساندر کوکورین (مهاجم تیم اسپارتاک مسکو) هم یک زمان مدنظر تیم ناپولی بود اما این بازیکن هم مشکلات پاسپورت داشت.

کد خبر 5083804 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ دیه گو مارادونا ناپولی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی والیبال کشتی فرنگی لیگ کشتی تکواندو مصطفی کارخانه شهرداری قزوین کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که آئوریلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، تایید کرد که حفظ اوسیمن برای فصل بعد دشوار است و او احتمالا راهی تیم دیگری خواهد شد. باشگاه ایتالیایی برای گلزن نیجریه ای رقمی بالای 100 میلیون یورو می خواهد و گفته می شود او اصلی ترین گزینه پی اس جی برای جانشینی کیلیان امباپه است. اوسیمن از لیگ برتر نیز پیشنهادات خوبی دارد.

طبعا ناپولی با جدایی اوسیمن به دنبال گزینه ای خود خواهد رفت تا خط حمله خود را تقویت کند. ایل ماتینو امروز گزارش داد که هدف اصلی ناپولی، آرتم دووبیک، گلزن اوکراینی، خیروناست.

دووبیک فصل جاری فوق العاده کار کرده و با 18 گل بالاتر از جود بلینگام برتری گلزن لالیگاست و در 6 هفته پایانی نیز این شانس را دارد بر تعداد گل هایش اضافه کند. در واقع جنگ آقای گلی بین او و ستاره رئال خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • تماس علی دایی با حمید علیدوستی مهاجم سابق تیم ملی
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا