Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:46:08 GMT

خانه کاراته مازندران در قائم‌شهر احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۶۵۲

خانه کاراته مازندران در قائم‌شهر احداث می‌شود

گروه استان‌ها – رئیس هیئت کاراته مازندران با اشاره به اینکه قائم‌شهر مهد رشته کاراته استان است، گفت: بزودی خانه کاراته مازندران در این شهر احداث می‌شود. - اخبار استانها -

حسن رجبی با حضور در دفتر تسنیم مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با اشاره به اینکه همکاری هیئت کاراته استان با سازمان بسیج ورزشکاران و نهادهای انقلابی مطلوب و مؤثر بوده است و در این زمینه به توفیقاتی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقش رسانه‌ها در ارتقا فرهنگ پهلوانی و اخلاق ورزشی بسیار اثرگذار و مفید بوده و خبرگزاری تسنیم به عنوان رسانه‌ای پویا، موفق و اثرگذار در حوزه مدال آوری نقش آفرینی کرده است.

رئیس هیئت کاراته مازندران با اشاره به اینکه چالش‌های بسیاری در رشته ورزشی کاراته وجود داشته که با کمک رسانه‌های ورزشی استان نظیر تسنیم می‌توانیم آن را به سرانجام مقصود برسانیم، تصریح کرد: برای تبادل بیشتر آرا و حضور حداکثری کاراته کاها و مربیان، دفتر هیئت کاراته مازندران را در مکانی مجزا از اداره ورزش در خیابان شیخ طبرسی ساری راه اندازی کردیم.

رجبی با بیان اینکه 10 هزار کاراته کار سازمان یافته در استان شناسایی شده‌اند، افزود: مازندران دارای 33 هیئت کاراته فعال بوده که در تمامی شهرهای استان دفتر هیئت فعال شده است.

تعداد تیم‌های متقاضی حضور در لیگ‌های کاراته کشور سه رقمی شد برگزاری رزمایش کمک مومنانه، همت پهلوانانه کاراته در 18 استان گزارش طباطبایی از فعالیت‌های ایران به رئیس فدراسیون جهانی کاراته

وی با اعلام اینکه سعی کردیم مربیان و ورزشکاران را در کنار هم با بسیج ورزشکاران وفق دهیم، افزود: یاید در راستای اهداف نظام و ولایت فقیه برای اعتلای ورزش‌هایی نظیر کاراته در عرصه اخلاق ورزشی و مدال آوری نقش آفرینی کنیم.

رئیس هیئت کاراته مازندران با بیان اینکه عملکرد خوبی از سوی هیئت کاراته استان در سال 98 به ثبت رسیده و جزو دو هیئت برتر کاراته کشور پس از تهران بودیم، گفت: لازم است در این مقال از آقای طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشور نیز برای اعتلای رشته ورزشی کاراته در استان قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مربیان، دفترچه داوری و احکام ورزشکاران کاراته با ساماندهی فعالیت‌های ورزشی در هیئت کاراته رفع شده است، افزود: به منظور تقویت کارکرد بانوان کاراته کا، نائب رئیس هیئت کاراته استان را از این قشر با سابقه بالای ورزشی منصوب کرده که به توفیقاتی در این زمینه دست یافته است.

رجبی با اشاره به اینکه در حوزه بانوان توانستیم مقام نخست را بعد از چندین سال در کشور به‌دست آوریم، افزود: به منظور تقویت قهرمانی و حمایت از کاراته کاها، هزینه ورودی مسابقات را هیئت پرداخت کرده و همچنین ورزشکاران برتر در مسابقات هدایای نقدی دریافت می‌کنند.

رئیس هیئت کاراته مازندران با بیان اینکه چندین قهرمان در سطوح آسیایی و جهانی در رشته ورزشی کاراته داریم، تصریح کرد: خانم رزیتا علی پور به عنوان شانس بالای رشته کاراته بانوان استان برای جواز ورود به المپیک است.

رجبی با بیان اینکه شهید شاخص ورزشکار استان در سال 99 از رشته ورزشی کاراته مربوط به شهرستان عباس آباد به نام شهید محمد یزدانی است، افزود: در این راستا به منظور ارتقا فرهنگ ارزشی و ایثار در جامعه، یکی از خیابان‌های عباس آباد تنکابن را به نام شهید یزدانی نامگذاری کردیم.

وی با اشاره به اینکه مسابقات متعدد ملی و بین المللی طی سالهای گذشته در استان برگزار کردیم، گفت: یکی از این مسابقات رقابت‌های کاراته وان بوده که توانستیم سال 98 در ساری با حضور پرشور کاراته کاهای استان برگزار کنیم.

رئیس هیئت کاراته مازندران با بیان اینکه بیشترین دغدغه بنده در هیئت، راه اندازی خانه کاراته استان است، گفت: قائم‌شهر قطب کاراته استان بوده بنابراین با هماهنگی با اداره کل ورزش، سازمان بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی بسیج سپاه کربلای استان، قصد داریم در قالب طرح صالحین، خانه کاراته استان را در قائم‌شهر راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه قائم‌شهر به نسبت کل استان دارای کاراته کاهای سازمان یافته فراوانی است، افزود: ساری در رده دوم از حیث تعداد کاراته کا در مازندران قرار دارد.

رجبی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی توانستیم نخستین دوره مسابقات کاراته ساحلی کشور را در سواحل مازندران برگزار کنیم، گفت: بر این اساس آمادگی میزبانی مسابقات ساحلی کاراته ملی، آسیایی و بین المللی به میزبانی مازندران از سوی هیئت کاراته استان وجود دارد.

انتهای پیام/ 681/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت کاراته استان رشته ورزشی کاراته خانه کاراته قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم

غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک دهکده ورزشی داریم که کمتر در استان همدان چنین فضای فراهم است.

وی افزود: کنار هم قرار گرفتن سالن ورزشی، خوابگاه و غذاخوری بهترین شرایط برای میزبانی رویدادهای ورزشی، اردوهای تیم ملی و مسابقات فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمادگی میزبانی هر رویداد ورزشی را داریم، گفت: بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه هستیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی پهلوانی، مسابقات دانشگاه‌های کشور و تا شهریور ماه تقویم ورزشی دانشگاه به طور کامل پر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته دارد، بیان کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا در فضای دانشگاه باعث شور و نشاط دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جا دارد از مدیریت دستگاه ورزش، ریاست هیئت کاراته استان و تمام کسانی که چنین میزبانی‌های بزرگ ورزشی را برای همدان می‌گیرند تشکر کنیم و دانشگاه آزاد هم همواره میزبان و حامی ورزش استان همدان خواهد بود.

کد خبر 6080454

دیگر خبرها

  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • بازی مرگ و زندگی پرشور‌ها در قائم شهر
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد 
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان