Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@20:42:56 GMT

تشییع پیکر مطهر دکتر فخری زاده، امروز

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۲۶۶۰

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری زاده دانشمند برجسته کشورمان، امروز دوشنبه، در تهران برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، براساس تصمیم ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده، به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، این مراسم فقط با حضور فرماندهان عالی رتبه نیرو‌های مسلح و خانواده معظم شهید برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دیروز پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در حرم مطهر رضوی و حضرت معصومه طواف داده شد.   دیشب نیز پیکر شهید فخری زاده در حرم حضرت امام خمینی طواف داده شد.

وزارت اطلاعات روز گذشته اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان سرنخ‌هایی از عاملان حمله تروریستی به شهید دکتر فخری‌زاده به دست آمده است.   اطلاعات تکمیلی متعاقباً به استحضار خواهد رسید.
نخست وزیر عراق شهادت دکتر فخری‌زاده را تسلیت گفت و ترور وی را محکوم کرد. وزرای خارجه عراق، سوریه، جمهوری آذربایجان و عمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه کشورمان با تسلیت شهادت دکتر فخری زاده، اقدام تروریستی منجر به شهادت ایشان را محکوم کرد.   وزارت خارجه ترکیه با ابراز تأثر، تسلیت و همدردی، شناسایی و محاکمه عاملان این جنایت را خواستار شد.   شهید محسن فخری زاده متولد ۱۳۳۶ در شهر قم بود. او استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین (ع)، دانشمند ارشد وزارت دفاع و لجستیک نیرو‌های مسلح و دارنده لقب پدر برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های غربی بود.   محسن فخری‌زاده یکی از پنج شخصیت ایرانی بود که نامش در فهرست ۵۰۰ نفرهٔ قدرتمندترین افراد جهان در نشریه آمریکایی فارن پالیسی عنوان شده بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دکتر فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ نجاتی نیا، مرزبان گلستانی بامداد دوشنبه، در منطقه مرزی میرجاوه در جنوب شرق کشور، در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم حضرت رقیه (س)
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد