Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد گفت: من فکر می‌کنم فشار پرسپولیس بابت بازی‌های پشت سر هم که انجام داد همچنان روی دوش بازیکنان این تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: معتقدم این تیم خیلی زود به روند پیروزی‌های خود باز می‌گردد و می‌تواند در مسیر تکرار قهرمانی در لیگ برتر ایران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با شهرخودرو مشهد دیدار سختی برای پرسپولیس محسوب می‌شود. بازی‌هایی که در هفته‌های ابتدایی است حساسیت بالایی برای تیم‌های مدعی دارد چون هر کدام از امتیازات در پایان فصل تعیین کننده است. توان فنی شهرخودرو بالا است و پرسپولیسی‌ها باید تمرکز خوبی برای این دیدار داشته باشند.

وی راجع به عملکرد ضعیف مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس تاکید کرد: او بازیکن جوان و آینده داری است. نشان داده می‌تواند در بازی‌های بزرگ برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد. عبدی نیاز به حضور مستمر در خط حمله دارد و باید از لحاظ روحی و همچنین قالب تاکتیکی تیم مورد حمایت قرار بگیرد. مهاجمان پرسپولیس در صورت رسیدن به اعتماد به نفس خواهند توانست مشکل گلزنی را حل کنند. بازیکنان شایسته ای در لیست این تیم حضور دارند که می‌توانند در مسیر موفقیت برای پرسپولیس قدم بردارند.

کلانی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا افزود: تصور می‌کنم پرسپولیس شانس زیادی نسبت به حریف آسیایی خود در شرق دارد. انگیزه اعضای تیم پرسپولیس ستودنی است و می‌تواند دلیلی برای قهرمانی شود. من مطمئن هستم پرسپولیس در صورت حمایت همه جانبه به قهرمانی می‌رسد و افتخار ملی رقم می‌زند.

کد خبر 5083532

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مهدی عبدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران دیه گو مارادونا فدراسیون فوتبال یحیی گل محمدی والیبال کشتی فرنگی لیگ کشتی تکواندو مصطفی کارخانه شهرداری قزوین کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال کشورمان در نوروز سال ۱۳۹۲ می‌خواست همراه با همسرش برای ملاقات با فرزندش از کشور خارج شود، اما در فرودگاه متوجه شد که ممنوع‌الخروج شده است!

عابدزاده روز ۲۸ فروردین سال ۹۲ البته هنگامی که مشکلش حل شده و به آمریکا رفته بود، در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی ضمن انتقاد شدید از شرایطی که برایش ایجاد شد به خبرنگار ما گفت: واقعا وقتی این چیز‌ها را می‌بینم دلم می‌شکند. با همسرم به فرودگاه رفتیم تا پس از مدت‌ها به ملاقات پسرم برویم، اما آن‌جا بود که فهمیدم ممنوع‌الخروج شده‌ام و در ایام تعطیلات سال نو من از این اداره به آن اداره می‌رفتم تا قضیه حل شود! همان‌جا بود که فهمیدم حسابم را به خاطر یک میلیون تومان توقیف کرده و خودم را هم ممنوع‌الخروج کرده‌اند!

 همچنین به خاطر یک شکایت شخصی حقیقی محکوم به ۵۰ ضربه شلاق هم شده‌ام! آیا واقعا کسی نمی‌داند من برای تیم ملی این مملکت چقدر زحمت کشیده‌ام؟ آیا کسی نمی‌داند برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، احمدرضا عابدزاده چقدر تلاش کرد؟ یعنی واقعا من باید بگویم که با استقلال قهرمان آسیا شده‌ام؟ یادشان نیست که با تیم ملی به جام جهانی صعود کردم و قهرمان بازی‌های آسیایی شدم؟ آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام قهرمانی دارم؟ در تیم ملی قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان کاری با من کردند که هرگز یادم نمی‌رود؛ ویزا را بهانه کردند تا من را به جام ملت‌ها نبرند. متاسفانه گاهی اوقات ما در زدن زیرآب همدیگر استاد هستیم. واقعا این اتفاقات را که می‌بینم، دلم می‌شکند.

منبع: خبر ورزشی

tags # احمد رضا عابدزاده سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • حلالی: سبک بازی استقلال را نمی‌پسندم/ پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • دشت طلایی محمد هادی ساروی؛ ملی‌پوش فرنگی قهرمان آسیا شد
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • استقلال یا پرسپولیس؛ کدام‌یک قهرمان می‌شود؟