Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آمادگی برای فصل زمستان و بارندگی ها اظهار کرد: برای اجرای هر طرحی نیاز است که دستگاه‌های دخیل در طرح با هم همکاری کنند.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح زمستانی پلیس به عنوان دستگاهی که دخیل است و هماهنگی‌های لازم را برای این طرح انجام می‌دهند که با همکاری و تعامل شهرداری، اورژانس و آتش نشانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ همه خانی افزود: نقاطی که در سال‌های گذشته مشکلاتی را به وجود آورده به سایر ارگان‌ها و خدمات شهری شهرداری اعلام کردیم تا نسبت به مستقر کردن ماشین‌های نمک پاش و دپوی شن و ماسه در آن نقاط اقدام کنند.

وی بیان کرد: از دستگاه‌های مرتبط خواهش می‌کنم همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم خدمات لازم را به شهروندان عزیز داشته باشیم. ما به آتش نشانی و اورژانس پیشنهاد میدهم تا در زمان بارش در نقاطی که امکان بروز مشکل دارند، استقرار داشته باشند تا زمان بروز مشکل در همان لحظه در محل حاضر شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به افزایش ٣٠ درصدی تصادفات در زمان بارش برف و باران تصریح کرد: این هم به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی است که اگر ارگان‌ها استقرار در محل‌های مختلف را داشته باشند زودتر به محل می‌رسند و کمک کننده به پلیس هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی شاید رانندگان نتوانند بخاری، لاستیک و برف پاکن خودرو را تعویض کنند، ولی لازم است که حتما به تعمیر آن‌ها اقدام کنند و اگر لاستیک‌ها وضعیت مناسبی نداشت توصیه ما به عدم رانندگی و یا حرکت با احتیاط بالاست تا بتوانند خودرو خود را کنترل کنند.

سرهنگ همه خانی با بیان تفاوت سرعت مجاز و سرعت مطمئنه، گفت: سرعت مجاز همان سرعتی است که در تابلو‌ها و علائم مشخص شده، اما سرعت مطمئنه با توجه به شرایط راننده، خودرو، راه و آب و هوا است که باید توسط راننده در نظر گرفته شود تا در زمان اتفاق ناگهانی بتواند خودرو خود را کنترل کند و اگر از سرعت مطمئنه استفاده شود قطعا مشکل خاصی به وجود نمی‌آید.

وی با اشاره به ساعات ممنوعیت تردد افزود: ما از شهروندان به دلیل همکاری خوبشان با این طرح تشکر می‌کنیم، ولی متاسفانه برخی افراد اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرو می‌کنند که پلیس این افراد را ضمن اعمال قانون به مراجع قانونی معرفی می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور تهران زمستان طرح زمستانی پلیس راهور شهرداری فصل زمستان و بارندگی ها افزایش تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران

تین نیوز

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت به اتمام هرچه سریعتر پروژه های عمرانی نیمه کاره در معابر پایتخت تاکید کرد و گفت که لازم است پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب نیز رفع نقص شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ مصطفی زینی وند پس از پایان اولین نشست مشترک پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به توافقات و مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: هماهنگی و همکاری هر دو مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در راستای اجرای فعالیت های عمرانی از جمله؛ بهسازی معابر شهر تهران با انجام عملیات تراش و روکش آسفالت معابر علی الخصوص معابر بزرگراهی و تسریع در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی فعال در سطح شهر از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود. 

زینی وند ادامه داد: پروژه احداث شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) و تقاطع غیر همسطح در میدان فتح، پروژه احداث زیرگذر جنت آباد- بزرگراه شهید آبشناسان، پروژه احداث زیرگذر بزرگراه شهید حکیم- تقاطع بلوار تعاون، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در تلاقی بزرگراه های شهید نواب صفوی - شهید تندگویان، پروژه احداث دوربرگردان غیر همسطح بزرگراه شهید چمران- محدوده بوستان گفت وگو، پروژه احداث دسترسی بزرگراه شهید چمران به بزرگراه شهید همت به سمت غرب و... از جمله پروژه های عمرانی است که در دستورکار قرار دارد.

وی تصریح کرد: لزوم رفع نقص پل های عابر پیاده مکانیزه معیوب سطح شهر از موارد مهم این تعامل است و مقرر شده است که تمامی پروژه های عمرانی در سریع ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳